يكشنبه 11 دي 1384

علي پروين: تا آمدن مربي خارجي در پرسپوليس مي‌مانم، ايسنا

- با اين شكست‌ها شخصيتم خراب نمي‌شود
- ديگر توانايي كار كردن ندارم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: تا روزي كه يك مربي مطرح خارجي هدايت تيم پرسپوليس را بر عهده بگيرد در كنار اين تيم خواهم ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايرن (ايسنا)، علي پروين پس از پايان تمرينات امروز اظهار داشت: تصميم داشتم كه اين تيم را براي هميشه ترك كنم چرا كه ديگر توانايي فعاليت و طاقت تحمل اين شرايط را نداشتم. تعصب پرسپوليسي بودن اجازه نمي‌داد كه اين شكست ها را تحمل كنم.

وي ادامه داد: اما در جلسه‌اي كه با مديرعامل باشگاه داشتم تصميم بر آن شد تا زمان روي كار آمدن يك مربي مطرح و بزرگ خارجي در كنار تيم باقي بمانم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پروين افزود: من به عشق مردم و هواداران بي‌شمار پرسپوليس بازگشتم اميدوارم كه مشكلات اين تيم به زودي برطرف شود. ما بازيكنان خوبي را در اختيار داريم و ممكن است با يك پيروزي به شرايط ايده‌آل بازگرديم.

سرمربي پرسپوليس گفت: افتخارات بسيار زيادي را همراه تيم پرسپوليس به دست آورده‌ام، من همراه انصاري‌فرد هفت يا هشت سال قهرمان ايران شده‌ام و اين شكست‌ها نمي‌تواند شخصيت مرا نزد هواداران خراب كند.

وي با اشاره به سابقه‌ي طولاني مدت خود در فوتبال اظهار داشت: علت كناره‌گيري از تيم خستگي ناشي از فوتبال بود. دوست داشتم تا وقت بيشتري را همراه خانواده‌ام باشم. اما هواداران و مردم از پرسپوليس قهرماني مي‌خواهند و با بازگشت خود به دنبال قهرماني در جام حذفي هستند.

پروين در پايان خاطر نشان كرد: برنامه‌ي مسوولان باشگاه و تمامي اعضاي تيم بر اين است كه در مسابقات جام حذفي درخشش خوبي داشته و عنوان قهرماني را از آن خود كنند. با دستيابي به اين هدف مي‌توانيم مانند گذشته در مسابقات آسيايي نيز شركت كنيم.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28179

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي پروين: تا آمدن مربي خارجي در پرسپوليس مي‌مانم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016