يكشنبه 7 اسفند 1384

تيم ملي فوتبال ايران تمرينات آماده‌سازي خود را پيگيري كرد، علي كريمي وارد تهران شد اما تمرين نكرد، ايرنا و ايسنا

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۲/۰۷‬

تيم ملي فوتبال ايران عصر امروز يكشنبه در كمپ تيم‌هاي ملي ، تمرينات آماده‌سازي خود را جهت ديدار با كاستاريكا با حضور ملي پوشان همراه با پخش موزيك پيگيري كرد.

در اين تمرين اعضاي تيم ملي فوتبال ، زير نظر برانكو ايوانكوويچ سرمربي و كادر فني، ابتدا به صورت گروههاي سه تا چهار نفره خود را گرم كردند، بازيكنان سپس با نرمش و حركات كششي، دستورات تاكتيكي ايوانكوويچ را انجام دادند.

ملي پوشان در ادامه اين تمرين شوت از راه دور و سانتر از جناحين را در دستور كار خود داشته و به دو تيم تقسيم شده و مسابقه‌اي را در يك نيمه زمين با داوري حسين فركي برگزار كردند.

دروازه‌بانهاي تيم ملي در اين مسابقه به حالت چرخشي با دفع هر حمله از سوي مهاجمان جاي خود را تعويض كرده و نفر به نفر زير نظر داوود بگوويچ و احمد سجادي تمرينات ويژه‌اي را انجام مي‌دادند.

پس از اتمام مسابقه ملي پوشان دور زمين دويده و كمپ را ترك كردند.

اين تمرين با حضور تعداد بي‌شماري از تماشاگران و دوستداران فوتبال برگزار شد.

در حاشيه تمرين امروز تيم ملي
.................................

- شايعه‌اي مبني بر حضور رييس جمهوري بر سر تمرين تيم ملي خبرنگاران بي شماري را به كمپ تيم‌هاي ملي كشانده بود.

بانوان به همين دليل پشت در بسته كمپ ماندند و حتي عكاس خبرگزاري جمهوري اسلامي هم نتوانست داخل كمپ شود و ماموران حراست تربيت بدني اجازه ورود را به اين همكار زن ما ندادند.

حجت‌الاسلام "عليرضا عليپور" معاون فرهنگي فدراسيون فوتبال تمرين تيم ملي را زير نظر داشت و برنامه‌هاي فرهنگي كه در بازي ايران ، كاستاريكا قرار است انجام شود را مرور مي‌كرد.

تمرين تيم ملي با پخش موزيك همراه بود.

در اواخر تمرين تيم ملي از سوي برخي تماشاگر نماها، ترقه‌اي روي سكوها منفجر شد و تقريبا تمرين را تحت الشعاع صداي خود قرار داد.

ليدرهاي تيم ملي پس از تركيدن ترقه سراسيمه به دنبال عامل آن بودند.

احمد سجادي با اعتراض بلندي از انفجار ترقه ابراز نگراني كرد.
-----------------------------

تمرين تيم ملي فوتبال عصر امروز برگزار شد
كريمي وارد تهران شد اما تمرين نكرد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


تمرينات تيم ملي فوتبال كشورمان عصر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين تمرين كه 90 دقيقه به طول انجاميد، كليه‌ي بازيكنان دعوت شده به تيم ملي به جزء بازيكنان شاغل در بوندس ليگا و كالچو حضور داشتند و تمرينات آماده سازي خود را براي انجام ديدار برابر كاستاريكا برگزار كردند.

در ابتداي اين تمرينات بازيكنان زير نظر حسين فركي به گرم كردن بدن‌هاي خود پرداخته و سپس به رد و بدل كردن پاس‌هاي تك ضرب مشغول شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پس از اين قسمت بازيكنان با شادابي فراواني به بازي گرگم به هوا مشغول شدند، سپس در دو جناحين بازيكنان به شوت به سمت دروازه پرداختند و دروازه بان‌ها پس از دريافت دو توپ جاي خود را به ديگر دروازه بان مي‌دادند.

از نكات حاشيه‌اي تمرين مي‌توان به حضور تماشاگران بيشتر نسبت به روز‌هاي قبل اشاره كرد.

اطراف كمپ تيم ملي پارچه نوشته‌هايي در بزرگداشت پيامبر اكرم (ص) و همچنين اعلام انزجار از هتك حرمت به حرمين عسگريين مشاهده مي‌شود.

گفتني است علي كريمي براي بازي با كاستاريكا امروز وارد تهران شد اما در تمرينات تيم ملي شركت نكرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29012

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملي فوتبال ايران تمرينات آماده‌سازي خود را پيگيري كرد، علي كريمي وارد تهران شد اما تمرين نكرد، ايرنا و ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016