جمعه 2 تير 1385

FOCUS -ONLINE: آشفتگی فوتبال ايران در آستانه‌ جام ملت‌های آسيا، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جام جهانی ۲۰۰۶

درپايان ديدارهای تيم ملی ايران در جام جهانی و حذف اين تيم از اين رقابت‌ها، سايت رسمی بازی‌های بوندس‌ليگا از کناره‌گيری برانکو از هدايت تيم ملی ايران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، Bundesliga نوشت: ايران يکی از تيم‌های حاضر در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بايد از ابتدای جولای به دنبال جذب مربی جديدی برای تيم خود باشد، چرا که برانکو پس از تساوی يک بر يک ايران بر آنگولا در آخرين ديدار گروهی دو تيم در جام جهانی از تصميمش برای ترک ايران خبر داد.

FOCUS-ONLINE هم می‌نويسد: سرمربی رفت، رييس فدراسيون رفت. فوتبال ايران غرق در آشفتگی. در فاصله دو ماه مانده به نخستين ديدار مرحله‌ی مقدماتی جام ملت‌های آسيا برابر سوريه (۱۶ آگوست) فوتبال ايران نه مربی دارد و نه رييس فدراسيون. روابط علی‌کريمی و دايی دو بازيکن بزرگ اين تيم نيز تيره و تار شده است.

اين سايت در ادامه آورده است: سازمان تربيت بدنی ايران هم پس از تساوی يک بر يک و حذف ايران از گردونه‌ی رقابت‌ها از برکناری دادکان خبر داد و از جانب فدراسيون فوتبال ايران از مردم ايران برای «جريحه‌دار شدن غرورشان» عذرخواهی کرد.

FOCUS-ONLINE با اشاره به نامه‌ی نمايندگان مجلس ايران به محمود احمدی‌نژاد رييس جمهور ايران که خواستار برکناری دادکان شده‌اند؛ نوشت: آری هان، سرمربی هنلدی که اکنون در تيم پرسپوليس تهران فعاليت دارد، از نامزدهای احتمالی تيم ملی ايران به شمار می‌رود؛ اما، در ايران اين حرف‌ها به گوش می‌رسد که مربيان خارجی تنها به خودشان و پول می‌انديشند و تعصبی در قبال فوتبال ندارند.

ابراهيم قاسمپور، سرمربی تيم ملی زير بيست و يک ساله‌های ايران و از منتقدان برانکو می‌گويد: به لطف دادکان و برانکو بهترين تيم تاريخ فوتبال ايران، بدترين تيم گروهش شد.»

reviersport هم در گزارشی از اوضاع تيم ملی ايران نوشت: برانکو ايوانکوويچ در پايان بازی با آنگولا گفت:« ما می‌توانستيم برنده بازی باشيم». او در پايان اين بازی از ترک سکان هدايت تيم ملی ايران خبر داد. محمد دادکان رييس فدراسيون ايران نيز از کار خود برکنار شد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از روزنامه‌ها‌ی آلمان هم نوشت:« مکان آخر پس از آنگولا يک تراژدی است.»

يکی ديگر از روزنامه‌های ورزشی ايران هم در اين باره آورد:« معلوم است که دادکان اخراجش را مديون رسانه‌هاست. او و برانکو پاسخگوی حضور ضعيف ايران در جام جهانی هستند.»

نکونام تنها بازيکن برنده اين جنجال‌هاست. چرا که او توانست با هرتابرلين قرارداد امضا کند. اين باشگاه آلمانی پيش از اين علاقمندی خود را نسبت به اين بازيکن بيست و پنج ساله اظهار کرده بود.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30685

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'FOCUS -ONLINE: آشفتگی فوتبال ايران در آستانه‌ جام ملت‌های آسيا، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016