دوشنبه 26 تير 1385

دبیر فدراسیون فوتبال: مسئولان بلند پایه فیفا و AFC بزودی به تهران می آیند، مهر

دبیر فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه جای هیچگونه نگرانی از بابت تعلیق فعالیت فدراسیون فوتبال وجود ندارد ، گفت: بزودی مسئولان بلند پایه فیفا و AFC را به ایران می آورم و مسائل بوجود آمده را حل خواهیم کرد .
به گزارش خبرگزاری "مهر" ، داریوش مصطفوی در رابطه با تصمیم کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در به رسمیت شناختن مسئولان پیشین فدراسیون، به سایت خبری سازمان افزود : بی شک مسوولان AFC شفاف درجریان مسایل قرارنگرفته اند، چرا که جملگی مسئولان فدراسیون شفاهی و کتبی از مقام خویش استعفا داده اند. دکتر دادکان چه درمجمع فدراسیون و چه درگفتگو با رسانه های دیداری و شنیداری اعلام کرد که بعد از جام جهانی استعفا خواهد داد و دیگر نمی خواهد به فعالیت خود ادامه دهد.

ناصر نوآموز و محمدرضا پهلوان هم در مقام نایب رئیس و دبیر فدراسیون استعفا داده اند و نسخه استعفای کتبی آنان هم موجود است و چیزی نیست که ازکسی پنهان باشد.

مصطفوی درعین حال گفت : نگاهی اجمالی به ساختار ورزش ایران، مشخص می سازد که رئیس سازمان تربیت بدنی، رئیس مجمع فدراسیون فوتبال است و این حق برایش در اساسنامه تعریف شده که درصورت مواجه شدن با عملکرد ضعیف و ناکارآمد، رئیس فدراسیون را از کار برکنار کند. بی شک کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز چشمان خود را بر ساختار دولتی ورزش ایران نخواهد بست و نمی توان انتظار داشت که خارج از سیستم دولت، رئیس فدراسیون فوتبال کارش را انجام داده و به سازمان تربیت بدنی نیز در قبال برنامه های صورت گرفته پاسخگو نباشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبیرفدراسیون فوتبال تاکید کرد: فدراسیون جهانی (فیفا) به اساسنامه داخلی فدراسیونها کاری ندارد وتنها به دنبال شکل دمکراتیک انتخاب رئیس وفعالیت فدراسیونهاهستند که ما نیزوظیفه داریم با فراهم کردن شرایط لازم، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم رافراهم آوریم که این کار را نیز با نظر مهندس علی آبادی انجام خواهیم داد.

وی در پایان از برنامه خویش برای دعوت از مقام های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا جهت سفر به ایران خبر داد و گفت : مطمئن باشید مسئولان ارشد AFC و فیفا بزودی به تهران خواهند آمد تا ضمن گفتگو با آنان، راههای پیشرفت هرچه بیشتر فوتبال ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30947

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبیر فدراسیون فوتبال: مسئولان بلند پایه فیفا و AFC بزودی به تهران می آیند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016