پنجشنبه 29 تير 1385

مصطفی دنيزلى: فعلاً هيچ پيشنهادى را نمى پذيرم، ايران ورزشی

ايران ورزشى -خوشحالم كه كارشناسان و مربيان ايرانى روى من نظر داشته اند و در فوتبال ايران جايگاه خوبى دارم.


نخبگان فوتبال ايران مصطفى دنيزلى را بهترين گزينه براى حضور در رأس كادر فنى تيم ملى دانستند و پس از وى امير قلعه نويى به عنوان بهترين مربى داخلى انتخاب شد و در نهايت فدراسيون فوتبال قلعه نويى را به عنوان سرمربى جديد تيم ملى انتخاب كرد.
پس از اين رأى گيرى مصطفى دنيزلى مى گويد: واقعاً از شنيدن اين خبر خوشحال شدم و تنها مى توانم از جامعه فوتبال ايران تشكر كنم. من خوشحالم كه در ايران چنين جايگاهى دارم و توانسته ام گزينه برتر از نظر كارشناسان باشم.
دنيزلى به مصاحبه هايى كه پيش از اين از قول وى منتشر شده اشاره كرد و توضيح مى دهد: بعد از خروج از ايران با هيچ كدام از رسانه هاى ايرانى به غير از خبرگزارى فوتبال ايران مصاحبه نكرده ام و حتى اين خبر را همين حالا از شما مى شنوم. ابتدا به قلعه نويى تبريك مى گويم.
دنيزلى در ادامه اظهار داشت: فوتبال ايران مى خواهد يك مربى داخلى را تجربه كند و به نظر من شما مى توانيد مربيان خودتان را آزمايش كنيد و تجربه تازه اى داشته باشيد. در ميان مربيان داخلى هم بايد بگويم قلعه نويى گزينه خوبى است و اين مربى جوان نسبت به ديگران انتخاب بهترى بود.
دنيزلى در خصوص نتايج نظر سنجى نخبگان گفت: اين مايه خوشحالى است كه مربيان و كارشناسان به من اعتقاد داشته اند اما در نهايت حرف آخر را فدراسيون فوتبال شما مى زند و آنها فعلاً بر اين عقيده هستند كه يك مربى ايرانى بايد هدايت تيم ملى را در دست داشته باشد.
دنيزلى در گفت و گو با خبرگزارى فوتبال در خصوص احتمال حضور در فوتبال ايران و همچنين ۲ باشگاه پرسپوليس و خصوصاً استقلال گفت: من فوتبال ايران را دوست دارم و حالا احساس خوبى نسبت به اين كشور پيدا كرده ام خصوصاً در شرايطى كه اطلاعات زيادى از اين كشور دارم اما بايد بگويم كه تا كنون تنها تيم سايپا به صورت رسمى مذاكراتى را با من انجام داد و حتى نماينده اين باشگاه به استانبول آمد. غير از اين مورد هيچ مذاكره اى با تيم هاى ايرانى نداشته ام. بايد بگويم ايران، مردمش و حتى شلوغى تهران را دوست دارم!وى به محبوبيت دو باشگاه قرمز و آبى اشاره كرد و افزود: پرسپوليس و استقلال محبوب هستند و در ايران جايگاه خاص خودشان را دارند و مربيگرى در اين تيم ها هم شرايط خاصى دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربى سابق باشگاه پاس تهران به پيشنهاداتى كه تا كنون دريافت كرده اشاره كرد و گفت: از يونان و چند كشور اروپايى ديگر پيشنهاداتى داشته ام همانطور كه در تركيه صحبت هايى انجام شده اما فعلاً هيچ پيشنهادى را نمى پذيرم.
به طور كلى كار كردن در باشگاه آسان تر است و راحت تر مى توانم به هدف هاى مورد نظر خودم دست پيدا كنم اما تيم هاى ملى اهميت بيشترى دارند و براى هر مربى كار كردن در تيم ملى مهمتر است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30996

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصطفی دنيزلى: فعلاً هيچ پيشنهادى را نمى پذيرم، ايران ورزشی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016