پنجشنبه 26 مرداد 1385

قلعه‌نويی: با يک‌ تساوی‌ می‌خواهيد دارم‌ بزنيد؟! خبر ورزشی

امير قلعه‌نويی‌ سرمربی‌ تيم‌ملی‌ کشورمان‌ پس‌ از پايان‌ بازی‌ مقابل‌ سوريه‌ گفت: در فوتبال‌ اگر گل‌ نزنی‌ گل‌ می‌خوری‌ و ما متأسفانه‌ روی‌ اشتباهات‌ فردی‌ بازيکنان‌ گل‌ تساوی‌ را دريافت‌ کرديم.
وی‌ در پاسخ‌ به‌ اين‌ سئوال‌ که‌ چرا مساوی‌ کرديم‌ گفت: فوتبال‌ همين‌ است، می‌خواهيد با يک‌ تساوی‌ دارم‌ بزنيد؟! به‌ نظر من‌ هيچ‌کس‌ مقصر نيست‌ و متهم‌ اصلی‌ خودم‌ هستم. وی‌ در مورد نيامدن‌ هاشميان‌ و رضايی‌ گفت: وحيد به‌ من‌ زنگ‌ زد و گفت: مشکل‌ دارم‌ و نمی‌توانم‌ بيايم‌ و رحمان‌ هم‌ به‌ من‌SMS زد و گفت: اگر برای‌ بازی‌ با سوريه‌ بيايم‌ يکی‌ از شانس‌های‌ بزرگ‌ زندگی‌ام‌ را از دست‌ می‌دهم.
سرمربی‌ تيم‌ملی‌ در مورد معدنچی‌ و نيکبخت‌ گفت: معدنچی‌ را به‌ اين‌ علت‌ تعويض‌ کرديم‌ که‌ خسته‌ شده‌ بود و توانايی‌اش‌ تمام‌ شده‌ بود و نيکبخت‌ هم‌ بازی‌ خوبی‌ را از خود به‌ نمايش‌ گذاشت. وی‌ در مورد پيروزی‌ کره‌جنوبی‌ گفت: مارکار را به‌ بازی‌ آنها فرستاديم‌ و بايد فيلم‌ بازی‌ آنها را ببينيم‌ و بعد نظرم‌ را اعلام‌ کنم. وی‌ در مورد تعويض‌های‌ ديرهنگام‌ گفت: برای‌ تغيير سيستم‌ ۳۰ دقيقه‌ کافی‌ است‌ و به‌ نظر من‌ زمان‌ تعويض‌ها درست‌ بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی‌ در پايان‌ در مورد نظر مصطفوی‌ در مورد اينکه‌ گفته‌ بود تاکتيک‌ در پاس‌های‌ کوتاه‌ جواب‌ نداد گفت: با نظر آقای‌ مصطفوی‌ مخالفم، اتفاقاً‌ ما روی‌ پاس‌های‌ کوتاه‌ به‌ گل‌ رسيديم‌ و در ضمن‌ در مورد ترکيب‌ و سيستم‌ فقط‌ من‌ بايد نظرم‌ را اعلام‌ کنم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31302

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قلعه‌نويی: با يک‌ تساوی‌ می‌خواهيد دارم‌ بزنيد؟! خبر ورزشی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016