پنجشنبه 23 شهريور 1385

توقف پرسپوليس در ديدار رفت فينال جام حذف، ايسنا

بازي رفت فينال جام حذفي فوتبال كشور با توقف پرسپوليس تهران همراه شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ديدار رفت فينال جام حذفي فوتبال كشور پس از چندين ماه تاخير بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي به قضاوت محسن تركي برگزار شد كه در آن تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان به تساوي يك بر يك دست يافتند.

براي پرسپوليس، فرشيد كريمي، شيث رضايي، ابوالفضل حاجي زاده، ابراهيم اسدي، فرزاد آشوبي، الونگ الونگ، پژمان نوري، مهرزادمعدنچي، محمد رضا ماماني، حسين بادامكي و علي واحدي نيكبخت و براي سپاهان آمناك پطروسيان، محسن بنگر، حميد عزيز زاده،‌ هادي عقيلي، جلال اكبري، عبدالوهات ابوهي، محرم نويد كيا، ‌هادي جعفري، ابراهيم لوينيان، حميد شفيعي و محمد سيد صالحي بازي كردند.

در نيمه‌ي نخست اين بازي دو تيم با احتياط كار را اغاز كردند، و هر دو تيم با استفاده از تك فرصت‌ها به دنبال باز كردن دروازه حريف بودند، در دقيقه 42 نيمه‌ي نخست‌ هادي عقيلي بادامكي، مهاجم تيم پرسپوليس را در محوطه جريمه سرنگون كرد تا داور به سود پرسپوليس اعلام ضربه‌ي پنالتي كند. اما، ضربه مهرزاد معدنچي را آرمناك پطروسيان مهار كرد. داور بار ديگر دستور تكرار ضربه را داد كه مهرزاد معدنچي توپ را به خارج از زمين زد، در شرايطي كه نيمه‌ي اول رو به پايان بود، حركت بادامكي از سمت چپ و پاس اين بازيكن موجب شد تا نيكبخت واحدي در چهارمين دقيقه وقت‌هاي تلف شده دروازه‌ي سپاهان را باز كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در نيمه‌ي دوم، هر دو تيم تغييراتي را در تركيب خود انجام دادند، پرسپوليس با آوردن ساها، بازي خود را براي حفظ نتيجه تدافعي تر كرد و سپاهان با به ميدان آوردن عمادرضا به دنبال جبران نتيجه بود. در نهايت اين تيم سپاهان بود كه به هدف خود دست يافت و حميد شفيعي در دقيقه 71 با ضربه استثنايي از پشت محوطه جريمه دروازه فرشيد كريمي ‌را باز كرد.

در دقيقه‌ي 80 عماد رضا بار ديگر بر روي پاس شفيعي مي‌توانست گل دوم را وارد دروازه پرسپوليس كند اما، اين فرصت از دست رفت. دقايقي بعد عماد رضا بر روي اشتباه شيث رضايي صاحب فرصت گلزني شد كه كريمي‌توپ را برگشت داد.

در دقيقه‌ي 90 ضربه‌ي نوري با اختلاف اندكي از كنار دروازه‌ي پرسپوليس به بيرون از زمين رفت.

در شرايطي كه در دقايق پاياني سپاهان برتري خود را به ميزبان تهراني تحميل كرد، اما نتوانست نتيجه را تغيير دهد تا اين ديدار با تساوي يك بر يك پايان يافت.

بازي برگشت دو تيم جمعه آينده، 31 شهريور در اصفهان برگزار مي‌شود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31463

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توقف پرسپوليس در ديدار رفت فينال جام حذف، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016