سه شنبه 23 آبان 1385

برای اعلام به فيفا؛ دادکان صبح امروز استعفای کتبی خود را ارائه کرد، ايسنا

شاهرخ شهنازی: به زوريخ نمی‌روم

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


محمد دادکان، رييس پيشين فدراسيون فوتبال استعفای کتبی خود را تقديم فدراسيون فوتبال کرد.

شاهرخ شهنازی، مشاور معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدنی در امور بين‌الملل با بيان اين مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: دادکان امروز صبح استعفای کتبی خود را به فدراسيون فوتبال ارايه کرد و بايد اين استعفا از طريق فدراسيون به فدراسيون بين‌المللی فوتبال (فيفا) ارايه شود.

وی افزود: با ارايه‌ی اين استعفا به فيفا، بحث تغيير اساس‌نامه‌ی فدراسيون فوتبال مطرح است که در اين زمينه بايد منتظر موضع فيفا بود.

شهنازی ادامه داد: بر اين اساس و در حالی که قرار بود نمايندگانی از سازمان و فدراسيون به زوريخ بروند، اين بحث منتفی است و بايد ببينيم موضع اصلی فيفا چيست و در شرايط کنونی نظری نسبت به تغيير اساس‌نامه‌ی فدراسيون فوتبال دارد يا خير؟

شهنازی افزود: به هر حال شرايط فدراسيون فوتبال از بحران خارج شده و به جای فيفا ما با خود دادکان مذاکره کرديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشاور رييس سازمان تربيت بدنی در امور بين‌الملل در ادامه از دعوت رييس سازمان تربيت بدنی برای حضور در بازی‌های آسيايی جانبازان و معلولان در مالزی خبر داد و گفت: مهندس علی آبادی همچنين از سوی دولت قطر به بازی‌های آسيايی دوحه دعوت شده است.

وی در پايان از دعوت کشورهای کره‌ی شمالی، ويتنام و برزيل از مهندس علی آبادی برای توسعه‌ی مراودات ورزشی بين آنها خبر داد و گفت: در صورت انجام هماهنگی‌های لازم همه‌ی اين سفرها پس از باز‌های آسيايی دوحه انجام خواهد شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32109

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برای اعلام به فيفا؛ دادکان صبح امروز استعفای کتبی خود را ارائه کرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016