جمعه 3 آذر 1385

سخنگوی فيفا: تيم اميد ايران نمی‌تواند در بازی‌های آسيايی به ميدان برود، ايسنا

- بايد شرايط به حالت طبيعی بازگردد

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


از دست دادن رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسيايی دوحه نخستين پيامد تعليق فوتبال ايران است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پنجشنبه فيفا به طور رسمی فعاليت‌های بين‌المللی فوتبال ايران را به حالت تعليق درآورد.

مرکز فرماندهی فوتبال جهان پس از ناديده گرفتن مدت زمان تعيين شده برای تغيير اساس‌نامه و تشکيل مجمع، فدراسيون فوتبال ايران را به حالت تعليق درآورد.

آندرياس هرن، سخنگوی فيفا ساعتی پس از اعلام رسانه‌ای اين حکم در گفت‌وگويی تلفنی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران در اين باره اظهار نظر کرد.

هرن درباره‌ی اين احتمال که کسی يا گروه غير رسمی در داخل يا خارج از کشور به فيفا برای تعليق ايران اطلاعات داده‌اند، گفت:« فيفا برای مدت طولانی است که پرونده‌ی ايران را زير نظر گرفته است. ما مدت زيادی به آنها وقت داديم و در اين مدت کميته‌های ويژه‌ای با حضور نمايندگان فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا با دقت اين پرونده را بررسی کردند. فدراسيون فوتبال ايران نتوانست خواسته‌ی فيفا را در اين مدت تامين کند و پس از تشکيل کميته‌ی اضطراری (چهارشنبه) اين تصميم گرفته شد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی فيفا درباره‌ی آينده‌ی فوتبال ايران گفت:« به عنوان سخنگو نمی‌توانم چيزی را پيش بينی کنم. ايران با بازگرداندن شرايط به حالت طبيعی می‌تواند از تعليق خارج شود.»

هفته‌ی آينده بازی‌های آسيايی ۲۰۰۶ در دوحه قطر برگزار می‌شود. آيا تيم فوتبال اميد ايران می‌تواند در اين رقابت‌ها به ميدان برود؟ هرن به ايسنا پاسخ داد:« فوتبال ايران از تمام فعاليت‌های بين‌المللی به حالت تعليق درآمده است، پس اين موضوع شامل حال تيم اميد هم می‌شود. بله آنها نمی‌توانند در اين رقابت‌ها به ميدان بروند.»

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32225

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوی فيفا: تيم اميد ايران نمی‌تواند در بازی‌های آسيايی به ميدان برود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016