شنبه 4 آذر 1385

رنه سيموئز: تا دوشنبه سرنوشتم در ايران روشن می‌شود، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


دوشنبه، سرنوشت رنه سيموئز روشن می‌شود.

سرمربی اميد پس از نشست صبح شنبه با علی کفاشيان، دبير کل کميته‌ی ملی المپيک به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران‌ (ايسنا)، گفت:« جلسه خوبی بود و درباره‌ی آينده‌ام حرف زديم. دوشنبه روشن می‌شود که آيا در ايران می‌مانم يا خير.»

سرمربی برزيلی درباره‌ی تاثير تعليق فعاليت‌های بين‌المللی ايران بر روحيه اميدهای ايران گفت:« در ديدار دوستانه برابر بحرينی‌ها از اين موضوع آگاه شديم، روحيه بازيکنان خراب شده بود، آنها حتی نمی‌توانستند بازی کنند. اما بين دو نيمه به مردانم گفتم که ما حرفه‌ای هستيم و بايد کارمان را انجام بدهيم و ديديد که آنها هم توانستند در اين بازی پيروز شوند.»

سيموئز درباره‌ی شانس تيم اميد برای حضور در رقابت‌های بازی‌های آسيايی ۲۰۰۶ دوحه به ايسنا گفت:« تا دوشنبه به گونه‌ای تمرين می‌کنيم که گويی راهی قطر هستيم. اما، پس از دوشنبه، اگر خبری جديدی نباشد، اميدی نخواهيم داشت. بايد ببينيم تا آن زمان چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

اگر اميد به دوحه نرود، رنه سيموئز بار ديگر به کشورش بازمی‌گردد تا از نزديک روند بهبودی دخترش را دنبال کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی اميد در پايان خواست تا درباره‌ی شايعه تقلب در فهرست بازيکنانش توضيح بدهد:« من در انتخاب بازيکنان تقلب نکردم و بازيکن صغر سن به تيم نياوردم. اين اشتباه من نبود، هنگامی که درباره‌ی سن و گذرنامه سياوش اکبری و مهرزاد معدنچی از فدراسيون پرسيدم، آنها گفتند که مشکلی وجود ندارد. در حالی که متاسفانه اين مشکل وجود داشت.»

جمعه تيم اميد پس از اردوی کيش به تهران بازگشت و از امروز اردوی خود را در تهران آغاز کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32240

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رنه سيموئز: تا دوشنبه سرنوشتم در ايران روشن می‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016