دوشنبه 6 آذر 1385

سپ بلاتر: اساس‌نامه‌ تغيير نکند، ايران جام ملت‌ها را از دست می‌دهد، ايسنا

- ايرانی‌ها با نمايندگان ما در بروکسل مذاکره می‌کنند

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سپ بلاتر در نشست خبری ويژه‌ی مراسم SOCCEREX امروز (دوشنبه) در دبی درباره‌ی تعليق فعاليت‌های بين‌المللی فوتبال ايران و حضور تيم اميد در بازی‌های آسيايی اظهارنظر کرد.

به گزارش خبرنگار ايسنا در دبی‏،‎ بلاتر در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره‌ی تعليق فوتبال ايران گفت: «ما ايران را برای بی‌احترامی‌اش به قوانين به حالت تعليق در‌آورديم. ما برای آنها دوازده دسامبر را تعيين کرده بوديم تا اساس‌نامه‌اش را تغيير دهد اما، به سبب دخالت دولت در کار فدراسيون، فوتبال اين کشور را به حالت تعليق درآورديم.»

رييس فيفا درباره‌ی حضور تيم اميد در بازی‌های آسيايی دوحه گفت:« پس از درخواست سازمان تربيت بدنی ايران و مشورت با "محمد بن همام" (رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا ) درباره‌ی حضور تيم اميد تصميم گرفتيم که اين تيم را به اين رقابت‌ها بفرستيم. اکنون هم سفير ايران در حال مذاکره با نمايندگان ما در بروکسل درباره‌ی اين مشکل است.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين بلاتر هشدار داد که مشکل تعليق فوتبال ايران حل نشده است و ممکن است دامنگير اين تيم در رقابت‌های جام ملت‌های آسيا شود:« اگر اساس‌نامه‌ی ايران تا دوازده دسامبر تغيير نکند اين تيم رقابت‌های جام ملت‌های آسيا را از دست خواهد داد. »

به گزارش خبرنگار ايسنا، بن همام در نشست خبری‌اش درباره‌ی تعليق فوتبال ايران اظهار نظر نکرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32252

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سپ بلاتر: اساس‌نامه‌ تغيير نکند، ايران جام ملت‌ها را از دست می‌دهد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016