چهارشنبه 25 بهمن 1385

نشست مسوولان کميته المپيک، فدراسيون فوتبال و تيم ملی اميد، ايسنا

قراخانلو: بگوويچ بايد ازکادرفنی هم نظرخود استفاده کند
بگوويچ: برای حضور درالمپيک اين سمت را پذپرفتم


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


امروز برنامه‌ها و مسائل و مشکلات تيم ملی فوتبال اميد در کميته‌ی ملی المپيک بررسی شد.

به گزارش ايسنا، دکتر قراخانلو، رييس و کفاشيان دبير کل کميته‌ی ملی المپيک به منظور بحث و تبادل نظر پيرامون تيم ملی فوتبال اميد نشستی را با حضور نبی، دبير کل فدراسيون فوتبال، افتخاری، سرپرست مسابقات ليگ برتر، دکتر اسدی سرپرست تيم ملی اميد، قلعه نويی و مناجاتی سرمربی و سرپرست تيم ملی فوتبال بزرگسالان و همچنين وينگو بگوويچ، سرمربی تيم ملی فوتبال اميد صبح امروز در کميته‌ی ملی المپيک برگزار کردند.

در ابتدای اين نشست بگوويچ مشکلات آماده‌سازی تيم ملی اميد را بيان کرد که از جمله اين مشکلات می‌توان به محدوديت زمانی، تداخل با برگزاری مسابقات ليگ برتر، مشکلات خروج بازيکنان، تکميل کادر فنی و برنامه‌های تدارکاتی اشاره کرد که در اين ارتباط دکتر قراخانلو طی سخنانی گفت: بازی کردن در تيم ملی يک شرف و افتخار است و همه ورزشکاران بايد با سرلوحه قراردادن اين امر برای کشورشان افتخارآفرينی کنند.

وی ادامه داد: کميته‌ی ملی المپيک و فدراسيون فوتبال درصدد هستند با هماهنگی کامل، اين مشکلات را از بين برده و زمينه را برای موفقيت تيم ملی اميد فراهم آورند.

قراخانلو افزود:‌ بگوويچ بايد از کادر فنی همراه و هم نظر با خود بهره برده و برنامه‌های خود را به اجرا برساند.

وی همچنين اظهار اميدواری کرد در نشست مشترک با مهندس علی آبادی، رييس سازمان تربيت بدنی بحث برآورد مالی و همچنين مساله خروج بازيکنان تيم اميد را حل کند.

نبی، دبير فدراسيون فوتبال در ادامه نشست با اشاره به هماهنگی کامل با بگوويچ از بازی تيم ملی اميد کشورمان با تيم فوتبال اميد امارات در روز اول اسفند ماه به عنوان يک بازی تدارکاتی نام برد و افزود: تيم ملی اميد پس از بازگشت از امارات تا روز ۹ اسفند در اردو خواهد بود و در اين روز ديدار خود را با استراليا برگزار خواهد کرد و تا بازی بعد خود که در روز ۲۰ اسفند ماه با تيم عربستان است احتمالا يک بازی دوستانه نيز با يک تيم از امارات خواهد داشت و در ادامه مجددا تا زمان بازی با اردن اردوی خود را پيگيری خواهد کرد.

نبی اظهار اميدواری کرد که تيم ملی اميد کشورمان بتواند پس از ۳۲ سال به مسابقات المپيک راه يابد.

به گزارش ايسنا، در ادامه‌ی نشست امير قلعه‌نويی، سرمربی تيم ملی فوتبال بزرگسالان با حمات کامل و همه جانبه تيم ملی از تيم اميد گفت: تيم اميد بسيار خوب است، از بازيکنان ارزنده‌ای بهره می‌برد و پيشرفت بسيار عالی داشته است، بازی اول و انشاالله برد اول برای اين تيم بسيار مهم است و با بهره‌گيری از يک کادر فنی مناسب موفقيت اين تيم دور از دسترس نخواهد بود.

کفاشيان نيز با اظهار خوشحالی از هماهنگی کامل در فدراسيون فوتبال و حمايت از تيم ملی اميد از بگوويچ به عنوان فردی نام برد که می‌تواند آرزوهای حضور در المپيک را برای فوتبال کشورمان محقق سازد.

دکتر اسدی، سرپرست تيم ملی فوتبال اميد و افتخاری مسوول برگزاری ليگ برتر فوتبال نيز آمادگی خود را برای انجام برنامه‌های تيم ملی اميد اعلام کردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بگوويچ، سرمربی تيم ملی اميد نيز در اين نشست از ايران به عنوان يک کشور کهن با ملتی بزرگ نام برد و گفت: بازيکنان تيم ملی اميد بايد بدانند که يک ملت بزرگ پشتيبان آنان است و اگر کسی چه در تيم ملی اميد و چه در کادر فنی فکر می‌کند اين تيم موفق نمی‌شود بايد برود. من به رفتن به المپيک می‌انديشم و پست سرمربيگری تيم ملی فوتبال اميد ايران را با اين تفکر قبول کردم.

در پايان نشست دکتر قراخانلو ضمن تشکر از همکاری همه مسوولين در جهت موفقيت تيم ملی اميد گفت: با توجه به عدم حضور تيم ملی اميد از ۳۲ سال قبل در المپيک، موفقيت اين تيم در شرايط کنونی نياز به يک عزم ملی دارد که انشاالله با همکاری تمامی جامعه ورزش اين امر ميسر خواهد شد و در اين راستا با تشکيل يک ستاد حمايت و پشتيبانی، زمينه موفقيت تيم ملی فوتبال اميد کشورمان را فراهم خواهيم ساخت.

بگوويچ پس از پايان اين نشست با اشاره به اسامی تيم ملی اميد، از دعوت مهرداد اولادی به اردوی تيم اميد خبر داد و به ايسنا گفت: او يکی از بازيکنان کليدی تيم اميد است و مسوولان فدراسيون فوتبال بايد مشکلات خروج از کشورش را حل کنند تا بتواند تيم را در اردوی امارات همراهی کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32744

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نشست مسوولان کميته المپيک، فدراسيون فوتبال و تيم ملی اميد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016