چهارشنبه 18 بهمن 1385

تيم اميد ايران مغلوب تيم اميد بلاروس شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


تيم ملی اميد ايران در ديداری تدارکاتی مغلوب تيم اميد بلاروس شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم اميد ايران که آماده‌ی رقابت‌های مقدماتی المپيک ۲۰۰۸ پکن می‌شود, بعد از ظهر امروز در ديداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تيم اميد بلاروس رفت و با نتيجه‌ی يک بر صفر بازی را به حريف خود واگذار کرد.

تيم بلاروس در اين ديدار بسيار زود و در دقيقه‌ی هفتم به گل دست يافت و توانست اين گل را تا پايان بازی حفظ کند و حملات تيم اميد ايران در برابر دفاع مستحکم حريف بی‌نتيجه ماند.

***

وينگو بگوويچ:
بزرگ‌ترين پيروزی برای من محک زدن ملی‌پوشان بود
فقدان هماهنگی گروهی بايد هر چه زودتر برطرف شود

سرمربی تيم ملی فوتبال اميد ايران گفت: بزرگ‌ترين پيروزی برای من محک زدن ملی‌پوشان مقابل يک تيم اروپايی بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، وينگو بگوويچ پس از شکست يک بر صفر تيمش مقابل تيم اميد بلاروس به خبرنگاران گفت: اين يک ديدار تدارکاتی بود و نتيجه آن برای ما اصلا مهم نبود. هر چند در اين ديدار شکست خورديم؛ اما, توانستيم بازيکنان خود را در مقابل يک تيم قدرتمند اروپايی آزمايش کرده و توانايی‌های آنها را بسنجيم.

وی ادامه داد: ارزيابی وضعيت آمادگی ملی‌پوشان پيروزی بزرگی برای من بود و اميدوارم که چنين بازی‌های تدارکاتی در آينده نيز ادامه داشته باشد.

بگوويچ تصريح کرد: اين نخستين ديدار ما بود و قطعا در بازی‌های آينده به هماهنگی تيمی بيشتری دست خواهيم يافت. بازيکنان ما در اين ديدار بسيار با انگيزه بوده و قصد داشتند تا آمادگی خود را به رخ کادر فنی بکشانند. به هر حال اين تيم برای ارايه‌ی بازی‌های بهتر احتياج به هماهنگی بيشتری دارد.

وی درباره‌ی تيم بلاروس گفت: بازيکنان بلاروس چندين ماه در کنار يکديگر بازی کرده و هماهنگی زيادی داشتند. با اين وجود آنها مقابل ايران چندان قدرتمند نشان نداده و ما می‌توانستيم از موقعيت‌های خود بهتر استفاده کنيم. در بعضی از لحظات بازی تيم ما برتر از حريف نشان داد و اين برای ما ارزش دارد.

بگوويچ درباره‌ی عملکرد خط دفاعی تيمش گفت: از عملکرد مدافعان رضايت ندارم. اشتباهات فردی متعددی از طرف آنها رخ داد. به هر حال به دعوت از مدافعان قدرتمندی نيز فکر می‌کنم و هنوز برای دعوت از بازيکنان با استعداد ايران فرصت داريم. من فيلم اين بازی را به دقت آناليز می‌کنم تا عملکرد تک تک بازيکنان را زير نظر بگيرم.

وی در پايان خاطر نشان کرد: در اين ديدار خواسته‌هايی داشتيم که خوشبختانه بخش عمده‌ای از آن اجرا شد؛ اما, مشکل اصلی تيم فقدان هماهنگی گروهی است که بايد هر چه زودتر اين مشکل برطرف کنيم.

***

کاپيتان تيم ملی اميد:
بازی نسبتا خوبی را به نمايش گذاشتيم
هيچ نگرانی از آينده نداريم

کاپيتان تيم ملی فوتبال اميد گفت: هر چند بازی با بلاروس اولين تجربه‌ی وينگو بگوويچ در تيم اميد بود؛ اما، ما بازی نسبتا خوبی را به نمايش گذاشتيم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، احسان خرسندی پس از شکست يک بر صفر تيم اميد مقابل بلاروس گفت: هر چند ما اين ديدار را به حريف واگذار کرديم؛ اما، هيچ نگرانی از آينده نداريم, چرا که اين يک بازی تدارکاتی بود. هدف ما و کادر فنی شناخت نقاط ضعف تيم بود تا در آينده برای برطرف کردن آن اقدام کنيم.

وی ادامه داد: ما در نيمه‌ی دوم بازی نسبتا بهتری را به نمايش گذاشتيم؛اما, تيم بلاروس با دفاعی منطقی و خوب خود مانع از به ثمر رسيدن گل تساوی شد. هر چند بلاروس از تيم‌های درجه‌ی دوم و يا سوم اروپا است؛ اما, بازی با اين تيم تجربه‌ی خوبی برای ما محسوب می‌شد. اگر بازيکن ما از زمين مسابقه اخراج نمی‌شد اين بازی با شرايط متفاوتی پيش می‌رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خرسندی تصريح کرد: متاسفانه پس از دريافت گل بازيکنان ما کمی عجول و عصبی بوده و آرامش کافی را برای ضربه زدن به توپ نداشتند. همين باعث شد تا ما نتوانيم عملکرد خوبی داشته و بازی به تساوی بکشانيم.

کاپيتان تيم اميد تصريح کرد: با توجه به اين که مدت کوتاهی است که گرد هم آمده‌ايم, هماهنگی تيمی بالايی بر تيم حکمفرما نبوده و تا حدودی ناهماهنگ بازی کرديم. اميدوارم با انجام چند ديدار تدارکاتی به هماهنگی لازم دست يابيم.

وی ادامه داد: نسبت به زمانی که تا شروع مسابقات مقدماتی المپيک باقی است, مسوولان و کادر فنی بهترين تيم اميد را تشکيل داده و با استعدادترين بازيکنان را به تيم دعوت کردند. اميدوارم با حمايت مسوولان و تدارک چند ديدار تدارکاتی مناسب با قدرت هر چه بيشتر در مسابقات مقدماتی المپيک شرکت کنيم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32720

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم اميد ايران مغلوب تيم اميد بلاروس شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016