يكشنبه 13 خرداد 1386

سنگين‌ترين باخت از هفت سال گذشته تاكنون؛ مكزيك، ايران را شكست داد، ايسنا


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


تيم ملي فوتبال ايران در ديداري دوستانه برابر تيم ملي مكزيك شكست خورد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملي ايران كه براي انجام ديداري دوستانه به مكزيك رفته بود بامداد امروز (يكشنبه) با نتيجه پر گل چهار بر صفر از تيم ملي مكزيك شكست خورد.

در اين ديدار تيم ملي ايران نمايش خوبي را ارائه نكرد و با انجام بازي پر انتقاد برابر مكزيك مغلوب شد.

نيمه نخست اين ديدار با دو گل عمر براوو و خارد بورگتي به سود مكزيك به پايان رسيد. در اين نيمه تيم ايران موفق نشد خطر جدي‌اي را روي دروازه مكزيك ايجاد كند و بازي ضعيف رضا عنايتي سبب شد تا قلعه نويي او را در دقيقه چهلم از بازي بيرون بكشد.

با شرع نيمه دوم و حضور مسعود شجاعي در خط مياني، تيم ايران بازي بهتري را انجام داد و موقعيت‌هاي خوبي به روي دروازه مكزيك خلق كرد اما سرعت تيمي ايران به حدي نبود كه بتواند از خط دفاع سرعتي مكزيك عبور كند.

تنها فرصت مسلم گلزني را فريدون زندي به دست آورد اما ضربه او به تيرك افقي دروازه مكزيك برخورد كرد.

تيم مكزيك در اين نيمه دو گل ديگر نيز به ثمر رساند. فرانسيسكو فونسكا و جراردو تورادو دو گل ديگر مكزيك را وارد دروازه ايران كردند.

از نكات جالب توجه تركيب ايران مي‌توان به حضور مهدي رحمتي پس از ماه‌ها در ميادين فوتبال و همچنين قرار گرفتن جلال كاملي مفرد به عنوان مدافع آخر تيم ملي اشاره كرد!

جواد نكونام نيز از ضعيفترين بازيكنان تيم ملي در ديدار امروز بود. جواد كاظميان هم كه تنها مهاجم تيم ملي بود در دقايق آخر با تكلي خشن بر روي پاي بازيكن مكزيك از زمين بازي اخراج شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آخرين شكست سنگين تيم ملي به شهريور 1379 و زمان مربيگري جلال طالبي بر مي‌گردد كه تيم ايران با نتيجه پنج بر يك از اتريش شكست خورده بود.

تيم ايران خود را آماده حضور در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا مي‌كند. ضمن آنكه تيم ملي مكزيك هم تا چند روز ديگر در رقابت‌هاي كوپا آمريكا شركت خواهد كرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33389

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سنگين‌ترين باخت از هفت سال گذشته تاكنون؛ مكزيك، ايران را شكست داد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016