جمعه 8 تير 1386

پيمان اکبری، کاپيتان تيم ملی واليبال ايران از تيم ملی خداحافظی کرد، مخالفت فدراسيون با خداحافظی کاپيتن، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

کاپيتان تيم ملی واليبال کشورمان با ارايه نامه‌‏ای به فدراسيون واليبال از تيم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری کار ايران ( ايلنا )" پيمان اکبری" ، کاپيتان تيم ملی واليبال کشورمان که سابقه ۱۳ سال پوشيدن لباس تيم ملی را دارد روز گذشته با حضور در محل فدراسيون و ارايه نامه‌ای ، رسما کناره گيری خود را از تيم ملی اعلام کرد .
بر اساس اين گزارش ، اکبری دليل کناره‌‏گيری خود از تيم ملی را مشکلات شخصی و فرصت برای حضور جوانان در تيم ملی اعلام کرده است.

***

مخالفت فدراسيون واليبال با خداحافظی کاپيتان تيم‌‏ملی؛
پيمان اکبری:
پرکردن جای خالی ستارگان بسيار دشوار است

تهران- خبرگزاری کار ايران

کاپيتان تيم‌‏ملی واليبال کشورمان گفت‌‏: بامخالفت مسوولان فدراسيون واليبال با خداحافظی من از تيم‌‏ملی اين تصميم خود را بعد از مسابقات آسيايی مالزی عملی می‌‏کنم.

پيمان اکبری در خصوص خداحافظی خود از تيم‌‏ملی واليبال ايران به خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری کار ايران ( ايلنا ) گفت‌‏: به دليل مسائل و مشکلات شخصی و خانوادگی و البته فرصت دادن به جوانان برای حضور در تيم‌‏ملی از اين تيم خداحافظی کردم امارييس و دبير فدراسيون با اين درخواست من مخالفت کردند تا بار ديگر به جمع ملی پوشان بپيوندم.
وی ادامه داد :"زووان گاييج" مربی بسيار بزرگی است که کار کردن با وی لذت‌‏بخش است و بنابر اظهارنظرخود وی، خيلی روی من حساب باز کرده‌‏ست و اطمينان دارم مرا از تيم ملی کنار نمی‌‏گذارد اما من در طول چند سال گذشته روز و شب خود را در اردوی تيم‌‏ملی سپری کرده‌‏ام و همين امر باعث ايجاد مشکلات خانوادگی ‏شده‌‏ بودکه قصد داشتم با کناره گيری از تيم‌‏ملی به مسائل و مشکلات شخصی و خانوادگی خود رسيدگی کنم .
کاپيتان تيم‌‏ملی ضمن خودداری از اظهار نظردرخصوص حذف برخی از ستارگان و بازيکنان با تجربه تيم‌‏ملی تصريح کرد: پرکردن جای خالی خيلی از اين واليباليستها سخت و حتی غير ممکن است اما در نهايت اين مربی است که بايد برای تيم تصميم بگيرد و هيچ مربی دوست ندارد که تيم ضعيفی را هدايت کند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اکبری در خصوص آينده واليبال کشور خاطر نشان کرد : ما جوانان خوب و مستعدی را در اختيار داريم اما بايد با يک برنامه ريزی بسيار دقيق و منظم و البته پشتکار بسيار زياد آينده خوبی را برای تيم ملی تضمين کنيم .
کاپيتان تيم ملی واليبال در پايان گفت‌‏: بعد از مسابقات قهرمانی آسيا که شهريور ماه در"جاکارتا" پايتخت اندونزی برگزار می‌‏شود برای هميشه از تيم ملی کناره‌‏گيری می کنم .

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33623

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيمان اکبری، کاپيتان تيم ملی واليبال ايران از تيم ملی خداحافظی کرد، مخالفت فدراسيون با خداحافظی کاپيتن، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016