شنبه 3 شهريور 1386

باشگاه پرسپوليس اجازه حضور در ورزشگاه آزادي را ندارد، فارس

خبرگزاري فارس: مدير ورزشگاه آزادي تهران گفت: تا زمانيكه پرسپوليس براي عقد اجاره‌نامه حاضر نشود، اجازه بازي در اين مجموعه را ندارد.

حسين ضياء آذري در گفت و گو با خبرگزاري فارس، در خصوص واكنش حبيب كاشاني پس از بازي مبني بر اينكه بايد اسپانسر اين تيم هنگام مصاحبه قطبي پشت سرش باشد، اظهار داشت: متاسفانه حرف‌هاي جديدي مي‌شنويم. سال‌هاي سال است كه سالن مكاني است كه متعلق به مجموعه ورزشي آزادي است. اين سالن به طور جداگانه مورد مزايده گذاشته شده و در اجاره پيمانكار قرار دارد. اين باشگاه نمي‌تواند براي ما الزام بياورد.

وي افزود: مجموعه آزادي متعلق به شركت توسعه اماكن ورزشي است و سهامداران اين شركت هم دولت است. باشگاه‌هاي تهراني از جمله پرسپوليس و استقلال، اگر مي‌خواهند مسابقه‌اي را آزادي برگزار كنند، بايد با اين مجموعه قرارداد ببندند. تا اين لحظه، فقط استقلال با ما قرارداد بسته است.

آذري عنوان كرد: خودم با كاشاني در اين باره صحبت كردم؛ اما با وجود پيگيري‌هاي مستمر، هنوز پرسپوليس براي عقد قرارداد اقدامي نكرده است. حتما در هفته‌اي كه پيش رو داريم، تكليف خود را با باشگاهي كه با ما قرارداد نبسته‌، روشن مي‌كنيم.

مدير مجموعه ورزشي آزادي با اشاره به اينكه در صورت عدم انعقاد قرارداد، از ارائه خدمات به اين تيم معذور است، افزود: ما از ارائه خدمات به باشگاهي كه قرارداد ندارد، معذوريم چون در غير اينصورت، تبعات حقوقي گريبان ما را مي‌گيرد. مجموعه‌اي را در اختيار داريم كه هميشه بايد آن را آماده نگه داريم.
ضيا آذري انتقادي هم به فدراسيون فوتبال كرد و گفت: اين فدراسيون است كه مسئولان برگزار كننده ليگ برتر است. در يكي از بندهاي آئين نامه آمده كه تيم‌ها يا بايد ورزشگاه اختصاصي داشته باشند يا اجازه نامه ارائه دهند. متاسفانه فدراسيون در تاريخ برگزاري ليگ برتر هيچگاه آن بند را نتوانسته اجرا كند و از تيم‌ها مدرك بخواهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: تيم‌ها در زمان قرارداد با بازيكنان، همه موارد آئين نامه را رعايت مي‌كنند؛ اما به اين مورد توجهي ندارند. امروز نامه‌اي به آقاي هاشمي خواهم نوشت و رونوشت آن را هم در اختيار باشگاه‌هايي كه با ما قرارداد نبسته‌اند، قرار مي‌دهيم.

ضيا آذري در پاسخ به اينكه پرسپوليس در صورت توافق با آنها مي‌تواند از اسپانسر خود در نشست مطبوعاتي استفاده كند يا خير، گفت: زماني مي‌‌توانند دست به اين كار بزنند كه با پيمانكار آن سالن به توفق برسند. اگر دنبال تبليغ اسپانسر خود هستند، بايد اجاره آن را به اسپانسر سالن بدهند. از مديران ورزشي خود توقع و انتظار رفتار حرفه‌اي داريم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34117

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'باشگاه پرسپوليس اجازه حضور در ورزشگاه آزادي را ندارد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016