دوشنبه 23 مهر 1386

امير قلعه‌نويی: استقلال با حرکت فردی به گل رسيد، شرايط لژيونرها در فوتبال اروپا مناسب نيست، ايسنا

- دوست دارم به خاطر امام رضا(ع) در مشهد مربيگری کنم

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سرمربی سابق تيم فوتبال استقلال گفت: يک حرکت فردی پايه‌ساز تنها گل استقلال بود هرچند پرسپوليس هم پرسپوليس سابق نبود.

امير قلعه‌نويی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهارکرد: معتقدم که بازی‌های قبلی استقلال و پرسپوليس بسيار بهتر از ديداری بود که اين دو تيم روز گذشته انجام دادند. به طوری که به هيچ وجه نمی‌توان به لحاظ فنی نمايش نيمه‌ی اول دو تيم را بررسی کرد، چرا که کار فنی از سوی هيچ کدام از دو تيم در نيمه اول ارايه نشد.

وی افزود: با اين حال نيمه‌ی دوم شرايط بهتر شد و استقلال بر روی يک حرکت فردی به گل رسيد و پس از گل به نظرم پرسپوليس بهتر بود اما، پرسپوليس پس از زدن گل مساوی عقب کشيد و افت محسوسی داشت.

قلعه‌نويی با بيان اين که پرسپوليس آن تيمی نبود که همه انتظار داشتند، گفت: پرسپوليس تنها بيست دقيقه خوب بازی کرد و در بقيه زمان بازی نمايش چندان خوبی را ارايه نکرد. ضمن آن که معتقدم بازی‌های داربی که سال‌های گذشته انجام شد، هم به لحاظ کيفيت و هم به لحاظ جذابيت شرايط بهتری داشت. فکر می‌کنم حساسيت کاذبی که برای اين بازی به وجود آمده بود و حضور تعدادی از بازيکنان که برای اولين بار داربی را تجربه می‌کردند، سبب شد که دو تيم نتوانند کيفيت بالايی را ارايه دهند. به نظرم اين هفته را بايد به نام استقلال اهواز نوشت که با پيروزی برابر سپاهان پانزده، شانزده امتياز کسب کرد.

قلعه‌نويی با انتقاد از کيفيت ليگ هفتم گفت: متاسفانه ليگ ما سال به سال ضعيف می‌شود و دليل اين مساله هم ترانسفر بازيکنان شاخص فوتبال ماست که بيشتر آنها به امارات می‌روند. اگر ليگ امسال را با ليگ سال گذشته و مسابقات دو فصل قبل را با رقابت‌های سال قبل مقايسه کنيد به اين نتيجه می‌رسيد که سطح کيفی مسابقات قابل قياس با هم نيستند و هر سال که از ليگ می‌گذرد تيم‌ها کيفيت پايين‌تری از فوتبال را ارايه می‌دهند.

وی گفت: شرايط لژيونرهای در اروپا هم مناسب نيست، بيشتر بازيکنان ايرانی به امارات می‌روند و اين وضعيت فوتبال ايران را نامناسب‌تر می‌کند. قصد ضعيف عنوان کردن ليگ امارات را ندارم اما، متاسفانه واقعيت اين است که با حضور بازيکنان ايرانی در امارات آنها ديگر نمی‌توانند نمايش گذشته‌شان را ارايه کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پاسخ به اين سوال که آيا فکر می‌کنيد حضور لژيونرها در تيم ملی در زمان تمرينات آغاز فصل تيم‌های اروپايی سبب تضعيف جايگاه آنها در اروپا نشده است، گفت: زمانی که بازيکنان لژيونر از تيم ملی به تيم‌های باشگاهی‌شان در اروپا رفتند، جايگاه مناسبی داشتند اما، در حال حاضر نمی‌توانم به دليل دوری از آنها درباره‌ی شرايط‌شان اظهار نظر کنم.

قلعه‌نويی درباره‌ی پيشنهاد باشگاه ابومسلم برای سرمربی‌گری گفت: منتظر برگزاری کلاس‌های مربی‌گری حرفه‌ای‌ام و پس از آن درباره‌ی آينده‌ام تصميم‌گيری خواهم کرد. من از ابومسلم تشکر و معذرت خواهی می‌کنم. هر چند که دوست دارم به خاطر امام رضا(ع) يک سالی را در مشهد مربيگری کنم اما، اين يک سال امسال نيست. ضمن آن که سر نخواستن من هم دعواست.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34516

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امير قلعه‌نويی: استقلال با حرکت فردی به گل رسيد، شرايط لژيونرها در فوتبال اروپا مناسب نيست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016