شنبه 5 آبان 1386

پيروزی فوتبال زنان ايران بر هند، ايسنا

سرمربی تيم ايران:
کم نياورديم؛ پرقدرت بازی کرديم
اعتراض سرمربی تيم هند به گل چهارم ايران



خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


سرمربی تيم ملی فوتبال بانوان ايران پس از صعود تيم‌اش به مرحله‌ی دوم مقدماتی مسابقه‌های جام ملت‌های آسيا گفت: همه‌ی بچه‌های ما در اين رقابت پرقدرت بازی کردند و خيلی خوشحالم که چنين نتيجه‌ای حاصل شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، خانم "جو"، سرمربی چينی تيم ملی فوتبال زنان ايران در نشست رسانه‌ای پس از پيروزی ۴ بر ۱ بر هند گفت: در تيم ما چند بازيکن تکنيکی وجود داشت که بيشتر زحمت‌ها بر دوش اين بازيکنان بود، اما بقيه‌ی بازيکنان هم تلاش خود را برای کسب اين پيروزی انجام دادند.

وی در پاسخ به اين سوال که چرا برخی بازيکنان در حين بازی، تک‌روی می‌کردند خاطرنشان کرد: برخی از بازيکنان تيم ما قدرت شوت زنی خوبی دارند که ما به آنها اجازه داده بوديم حرکت کنند و به سمت دروازه شوت بزنند.

"جو" با بيان اين‌که همه‌ی بازيکنان تيم ايران خوب بازی کردند، ادامه داد: خوشحالم از اين‌که بازيکنانمان بازی پرقدرتی را نشان دادند. من از آنها راضی هستم؛ به طوری که انتخاب يکی از آنها به عنوان بهترين بازيکن برای من مشکل است. از طرفی ديگر بازيکنان هندی هم پرتلاش ظاهر شدند.

سرمربی تيم ملی فوتبال بانوان ايران در پاسخ به سوال ديگری در مورد ضعف بدنی برخی بازيکنان تيم ايران در نيمه‌ی دوم بازی، تصريح کرد: بچه‌های ما کم نياورده بودند. برنامه‌ريزی ما اين‌طور بود که بازيکنان انرژی‌شان را تقسيم و برای پايان بازی ذخيره کنند تا اگر بازی به وقت اضافه کشيده شود، بتوانيم مقابل حريف ايستادگی کنيم.

وی يادآور شد: ما پس از شکستی که در هند مقابل تيم اين کشور داشتيم، بر روی مسايل روحی و يک سری نقاط ضعف بازيکنان کار کرديم که نتيجه‌اش را امروز با پيروزی ديديم. از پيروزی که به دست آورده‌ايم خوشحالم. اين در حالی است که تشويق تماشاگران هم تاثير زيادی در عملکرد ما داشت.

سرمربی تيم هند: به گل چهارم ايران اعتراض می‌کنيم

به گزارش ايسنا، سرمربی تيم ملی هند در پايان مسابقه برابر تيم ملی فوتبال ايران گفت: ايران تيم قدرتمندی دارد و خيلی خوب بازی کرد، اما ما نتوانستيم آن‌چه را که بايد اجرا می‌کرديم، در زمين به نمايش بگذاريم. ما هيچ‌وقت تيم ايران را دست کم نگرفته‌ايم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربی تيم ملی فوتبال هند در پاسخ به اين سوال که نقش حجاب بازيکنان تيم ايران، در عملکردشان چه بود؟ گفت: اين لباس برای آنها سختی نمی‌آورد. آنها به اين لباس عادت کرده بودند و اهميت چندانی نداشت. اين لباس‌ها را آنها هميشه می‌پوشند و با آن راحت هستند.

وی با تاکيد بر اين‌که بازيکنان نتوانستند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند، ادامه داد: ما شکست را می‌پذيريم اما به هيچ وجه از عملکرد بازيکنان‌مان راضی نيستم. گل پايانی تيم ايران هم با خطا وارد دروازه‌ی هند شد. ما در لحظات پايانی به اين گل اعتراض کرديم، اما به دليل اين‌که فيلمی از مسابقه ضبط نشده بود، چيزی معلوم نشد. ما ديديم که گل پايانی تيم ايران با دست وارد دروازه‌ی هند شد. برای همين که اين گل تاثير زيادی در روند بازی داشت، ما در لحظات پايانی اعتراض کرديم و از زمين خارج شديم. در اين مورد با فدراسيون فوتبال هند صحبت می‌کنيم و پس از آن اعتراض خود را اعلام خواهيم کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34647

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيروزی فوتبال زنان ايران بر هند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016