سه شنبه 29 آبان 1386

اصغر حاجيلو: حجازی هم‌چنان سرمربی استقلال است، ايسنا

برای مرفاوی آرزوی موفقيت دارم

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: حجازی هم‌چنان سرمربی استقلال است و تنها تفاوت وی با ديگر مربيان اين است که روی نيمکت نمی‌نشيند.

اصغر حاجيلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: اگر «کريمی» سرمربی تيم می‌شد، آن زمان حجازی مدير فنی استقلال بود اما، اگر نتايج تا پايان نيم فصل همين‌طور ادامه يابد، حجازی هدايت تيم را از سکوها در اختيار خواهد داشت.

وی تصريح کرد: هيات مديره نيز برای حجازی شرط گذاشته بود که اگر تيم از پنج بازی اخير، ۱۱ امتياز کسب کند و به جايگاه مطلوب دست يابد، حجازی سرمربی تيم باقی بماند.

سرپرست استقلال درمورد اضافه کردن فردی به کادرفنی تاکيد کرد: با کسب دو پيروزی اخير و نتايج درخشان،‌ تصور نمی‌کنم حجازی شخصی را به عنوان سرمربی پيشنهاد داده باشد و اگر چنين باشد از آن کاملا بی‌اطلاع‌ام.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حاجيلو با اشاره به مشکلات کريمی مبنی بر حضور در استقلال خاطرنشان کرد: رای کميته انضباطی برای حضور کريمی مشکلات را دو چندان کرد اما، اعضای هيات مديره و باشگاه به دنبال اين هستند تا مسايل مربوط به عدم حضور وی را برطرف کنند تا کريمی هرچه سريع‌تر به تيم ملحق شود.

وی در پايان و درمورد مرفاوی گفت: درباره‌ی مرفاوی و موضع‌گيری‌های وی هيچ صحبتی ندارم و اميدوارم که هرجا که فعاليت می‌کند، موفق باشد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34946

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اصغر حاجيلو: حجازی هم‌چنان سرمربی استقلال است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016