سه شنبه 15 آبان 1386

صحبت‌های حسن روشن، عبادلعلی چنگيز و صمد مرفاوی درباره حضور فيروز کريمی در استقلال، ايرنا


تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۸/۱۵‬

کسب نتايج ضعيف توسط تيم فوتبال استقلال تهران در ليگ هفتم فوتبال باشگاه‌های برتر ايران ، به سرمربيگری "ناصر حجازی" سبب شد که به يکباره و با توجه به تمام حمايت‌ها مديرعامل و هيات مديره اين باشگاه تصميم به تغيير سرمربی بگيرد.

پيش از بازی با تيم پيکان اعضای هيات مديره از حمايت سرمربی تا نيم فصل ليگ هفتم خبر داده بودند، اما شکست سه بر دو آبی پوشان در اين بازی و در حالی که تيم دو بر صفر از حريف پيش بود سبب شد هيات مديره تشکيل جلسه اضطراری بدهد.

زمانی که اشک‌های سرمربی و سرپرست تيم استقلال برروی نيمکت تيم پس از بازی با پيکان از تلويزيون پخش شد ، همگان مطمئن شدند که کادر فنی تيم از سوی اعضای هيات مديره تغيير می‌کند.

استقلال از ‪ ۱۲‬بازی در ليگ برترتنها سه برد و پنج تساوی به‌دست آورده وتنها اندوخته‌ای ‪ ۱۴‬امتيازی برای خود دارد که آن را در جايگاه يازدهم قرار داده است.

نتايجی که به عقيده کارشناسان برای تيم بزرگ وپرطرفداری که سال گذشته يکی از مدعيان قهرمانی بود، بسيار دور از انتظار جلوه کرد.

پارسال استقلال پس از رفتن "امير قلعه‌نويی"به‌تيم ملی از"عبد الصمد مرفاوی" به عنوان سرمربی استفاده کرد، اما پس از اين‌که تيم نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد، گمانه‌زنی برای سپردن سکان آبی پايتخت آغاز شد.

در آن زمان و پس از پايان ليگ ششم و شرايط بحرانی تيم استقلال ، رييس سازمان تربيت بدنی اعضای جديد هيات مديره را معرفی کرد و براساس آن منصور پورحيدری ، خسرو دانشجو، محمد سعيد نفريه و حميدرضا عليان برای دو سال به سمت هيات مديره باشگاه‌استقلال منصوب شدند.

اين افراد نيز پس از جلسات متعدد بازهم "ناصر حجازی" را به نيمکت آبی پوشان باز گرداندند تا شايد مرهمی شود برای از دست دادن قهرمانی!! اما گويا تيم حجازی نيز نتوانست انتظارات را برآورده سازد و پس از ‪۱۲‬ هفته‌و کسب نتايج دور از انتظار و فرياد اعتراض هواداران، اعضای هيات مديره گزينه‌های مورد نظر برای سرمربيگری را به اين تيم دعوت کردند.

در کمال تعجب در شب اول تشکيل جلسه هيات مديره"امير قلعه‌نويی"با حضور در باشگاه برنامه‌های خود را برای هدايت تيم ارايه کرد!
پس از وی "فيروز کريمی" سرمربی شوخ طبع استقلال اهواز که ‌تيمش سال گذشته بسيارخوب نتيجه گرفت و امسال نيز با کسب ‪۱۷‬امتياز در رده پنجم ايستاده‌است به همراه ناصر حجازی برای ارايه برنامه به باشگاه رفت.

دراين ميان اعضای هيات مديره از "ناصر حجازی" خواستند تا برنامه‌های خود را به صورت مکتوب ارايه دهد اما بنابر گفته بسياری از اعضا وی از اين امر خودداری کرد.

بالاخره "فيروز کريمی" در باشگاه استقلال حکم سرمربيگری گرفت و حجازی سرمربی سابق تيم نيز به سمت مدير فنی گمارده شد.

گروه ورزشی ايرنا به همين منظوربه سراغ پيشکسوتان تيم استقلال رفت تا نظر آنان را در خصوص اين تغيير ناگهانی سرمربی جويا شود.


حسن روشن: هيات مديره استقلال دست به اقدامی عجولانه زد

بازيکن اسبق تيم ملی فوتبال ايران واستقلال تهران معتقداست هيات مديره اين باشگاه باانتخاب "فيروز کريمی"به عنوان سرمربی جديدتيم فوتبال استقلال تهران، باز هم دست به اقدام عجولانه ديگری زد.

"حسن روشن" به ايرنا گفت : متاسفانه هيات مديره باشگاه استقلال تهران در انتخاب و برکناری "ناصر حجازی" عجولانه تصميم گرفت.

وی اظهار داشت : آنان می‌توانستند تا پايان نيم فصل نخست ليگ برتر به حجازی فرصت دهند تا اين مربی ، تيم را از بحران خارج کند.

روشن با بيان اينکه‌حجازی توانايی رساندن تيم استقلال به ميانه‌های جدول رده‌بندی را داشت ، افزود: بهتر بود در پايان نيم فصل، اين تيم به سرمربی جديد واگذار می‌شد تا مشکلی برای تيم به وجود نيايد.


"عبدالعلی چنگيز": زمان برای تغيير سرمربی در استقلال زود بود

مهاجم سال‌های گذشته تيم فوتبال استقلال تهران گفت: زمان تغيير سرمربی در استقلال زود بود.

"عبدالعلی چنگيز"، افزود: درست است که تيم فوتبال استقلال نتوانست در آغاز بازی‌ها خوب نتيجه بگيرد، ولی بايد به حجازی فرصت داده می‌شد.

وی با اشاره به اين‌که فيروز کريمی مربی بزرگی است، اظهارداشت: تيم استقلال از نظر مربی مشکل نداشته و ندارد بلکه بايد از لحاظ روحی ترغيب شود.

وی خاطرنشان کرد: درست است که اين جايگاه برای استقلال مناسب نيست اما اين تيم به علت بدشانسی در اين جايگاه قرار گرفته است.

چنگيز بيان داشت: با توجه به امکانات و کادر مديريتی تيم استقلال رده دوازدهم جايگاه مناسبی برای اين تيم در رقابت‌های فوتبال قهرمانی برتر ايران نيست.

مهاجم اسبق تيم استقلال تهران ادامه داد: اين تيم با بدشانسی‌های متعدد روبه‌رو شده و نتوانست امتيازات لازم را برای ارتقا جايگاه خود در جدول رده‌بندی ليگ برتر به دست آورد.


"عبدالصمد مرفاوی": تغييرات در تمام تيم‌های بزرگ اتفاق می‌افتد

مربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تغيير و تحول برای تمام تيم‌های بزرگ دنيا پيش می‌آيد.

"عبدالصمد مرفاوی" در خصوص تغيير سرمربی استقلال در هفته دوازدهم ليگ برتر افزود: مهم سرمربی تيم نيست بلکه مهم نتيجه گرفتن و موفق بودن است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی اظهارداشت: هر کس که در تيم می‌ماند بايد به فکر آينده باشد تا هواداران از اين وضع رهايی يابند.

وی همچنين در خصوص حضور خود در تيم تصريح کرد: تا آخر فصل با تيم قرارداد دارم اگر مسوولان بخواهند در کادر فنی تلاش خود برای موفقيت انجام می‌دهم و اگر نخواهند می‌روم.

مرفاوی خاطرنشان کرد: شکست از پيکان و نتايج گذشته فراموش شده تيم بايد به فکر آينده باشد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34830

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صحبت‌های حسن روشن، عبادلعلی چنگيز و صمد مرفاوی درباره حضور فيروز کريمی در استقلال، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016