جمعه 14 دي 1386

محرومیت سپاهان اصفهان از بازیهای خانگی، بی بی سی

پس از آنکه درگیری هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس به مضروب شدن چند تماشاگر و آسیب دیدگی شدید چشمان یک مأمور انتظامی انجامید، مقام های مسئول در فوتبال ایران میزبان این مسابقه یعنی سپاهان را تا اطلاع ثانوی از بازی خانگی محروم کردند.

آنطور که خبرگزاری دولتی ایران، ایرنا، از رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نقل کرده، "تا زمان بررسی عوامل بروز اين حادثه، سپاهان حق ميزبانی رقابت‌های فوتبال در استان اصفهان را نخواهد داشت."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این در حالی است که باشگاه سپاهان مسئول برقراری امنیت مسابقات را شورای تامین شهر اصفهان دانسته و مدیر عامل این باشگاه خواستار تشکیل کمیته ای "برای تعیین مقصرین این اتفاق" شده است.

حادثه ورزشگاه فولادشهر اصفهان در جریان مسابقه تیم سپاهان با پرسپولیس رخ داد؛ هنگامی که درگیری هواداران دو تیم با پرتاب مواد محترقه از سوی برخی تماشاگران همراه شد و یک سرباز وظیفه در نتیجه انفجار از ناحیه دو چشم به شدت آسیب دید.

این مسابقه روز دوشنبه دهم دی‌ماه (سی و یک دسامبر) برگزار شد و در پایان با نتیجه دو بر یک به نفع تیم سپاهان پایان یافت تا تیم پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل، اولین شکست خود را تجربه کند.


نمی توان یک طرفه به قاضی رفت و تنها طرفداران منتسب به تیم سپاهان را به واسطه میزبانی عامل این حادثه معرفی کرد


رضا افتخاری، رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران

با اینکه برخی از کارشناسان فوتبال ایران از امکان قانونی تغییر نتیجه بازی -- به سود پرسپولیس -- صحبت کرده اند، اما در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران اشاره ای به این موضوع نشده و تنها از محرومیت بازی خانگی نام برده است.

به گفته رئیس کمیته انضباطی يكشنبه هفته آينده جلسه دیگری با حضور مديران عامل پرسپوليس و سپاهان، رييس هيات فوتبال استان اصفهان و نماينده فدراسيون فوتبال در آن مسابقه تشكيل می شود تا تصمیم نهایی -- که ممکن است محرومیت سپاهان از تمام بازی ها در اصفهان باشد -- گرفته شود.

پیش از برگزاری این جلسه، رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران تلویحا از باشگاه سپاهان دفاع کرده و گفته است "نمی توان یک طرفه به قاضی رفت و تنها طرفداران منتسب به تیم سپاهان را به واسطه میزبانی عامل این حادثه معرفی کرد."

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35443

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محرومیت سپاهان اصفهان از بازیهای خانگی، بی بی سی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016