شنبه 22 دي 1386

فيروز کريمی: حالا استقلالی‌ها می‌توانند ۹۰ دقيقه در زمين بدوند، ايسنا

- برای ادامه تمرينات به جنوب می‌رويم

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


سرمربی تيم استقلال تهران گفت: در نيم فصل دوم شاهد استقلالی متحول شده خواهيد بود.

فيروز کريمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: پس از برپايی اردوی امارات به تمامی اهدافی که می‌خواستيم رسيديم و بازيکنان هم به لحاظ بدنی و هم لحاظ تاکتيکی از آمادگی کاملی برخوردار شدند.

وی تصريح کرد: هر چند که پس از بازگشت از امارات در تمرينات ما کمی وقفه به وجود آمد اما، از مديريت باشگاه درخواست کرده‌ايم تا در روزهای آينده اردويی را در مناطق جنوبی کشور برپا کنيم.

سرمربی استقلال تهران با اشاره به اينکه هنوز در سالن تمرين می‌کنيم، خاطرنشان کرد: با انجام تمرينات در سالن نمی‌توانيم برنامه‌های خود را ادامه دهيم. زيرا شرايط تمرين در سالن و چمن کاملا از يکديگر متفاوت بوده و در صورت تداوم در سالن دچار مشکل خواهيم شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کريمی بازيکنان استقلال را دارای آمادگی کامل دانست و تاکيد کرد: آبی‌پوشان پس از برپايی اردوی امارات از لحاظ تاکتيکی ۲۰ درصد و از لحاظ بدنی ۳۰ درصد پيشرفت داشته‌اند و به دنبال اين هستيم تا در روزهای باقی مانده تا شروع نيم فصل دوم اين پيشرفت را بالاتر ببريم.

کريمی در پايان گفت: بازيکنان استقلال هم اکنون قادر هستند که ۹۰ دقيقه به صورت پيوسته و مدام در زمين بدوند. هر چند که در نيم فصل اول از لحاظ بدنی کمی مشکل داشتند اما در نيم فصل دوم اين نقطه ضعف کاملا برطرف خواهد شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35592

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فيروز کريمی: حالا استقلالی‌ها می‌توانند ۹۰ دقيقه در زمين بدوند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016