شنبه 22 دي 1386

حجازی: نتوانستيم برنامه‌هايمان را پياده کنيم، ايسنا

"سانجان" مورد پسند کريمی نبود، تيم را ترک کرد
تمرين درسالن عضلات بازيکنان را دچار مشکل می‌کند


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


مديرفنی تيم استقلال تهران گفت: تا زمانی که در امارات بوديم، وضعيت تيم بسيار عالی بود اما، پس از بازگشت از اردو، نتوانستيم برنامه‌های خود را پياده کنيم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ناصر حجازی در حاشيه‌ی تمرينات روز شنه‌ی ‌اين تيم گفت: پس از ورود به تهران و شرايط نامساعد جوی مجبور شديم به سالن پناه بياوريم و تمرينات خود را در سالن‌های سرپوشيده پيگيری کنيم اما، انجام تمرينات در سالن باعث به وجود آمدن مشکلاتی در ناحيه‌ی عضلانی بازيکنان خواهد شد.

وی با اشاره به اينکه در امارات به دليل آب و هوای مناسب برنامه‌های خود را در قالب تمرينات صبح و ظهر پيگيری می‌کرديم، تصريح کرد: اگر می‌دانستيم که با ورود به تهران شرايط اين‌گونه خواهد شد، از ابتدا فکر ديگری می‌کرديم. زيرا انجام کارهای تاکتيکی در سالن به ما لطمه خواهد زد و نمی‌توانيم آن طور که بايد و شايد برنامه‌های خود را پياده کنيم.

مديرفنی تيم استقلال ادامه داد: هم اکنون به دنبال مکان مناسب‌تری برای تمرين هستيم و اگر مديريت باشگاه موافقت کند به شهرهای جنوبی خواهيم رفت.

حجازی درمورد جدا شدن بازيکنان از تيم استقلال تاکيد کرد: "سانجان" به دليل اينکه مورد پسند کريمی قرار نگرفت تيم را ترک کرد اما، فکر نمی‌کنم بازيکن ديگری قصد جدا شدن از استقلال را داشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی درباره‌ی جذب بازيکن در نيم فصل دوم نيز اظهار کرد: برای جذب بازيکن تنها می‌توانيم از بازيکنان زير ۲۱ سال استفاده کنيم و اگر بازيکن مناسبی پيدا کرديم بدون شک از وی در ترکيب بزرگسالان استفاده خواهيم کرد.

حجازی در پايان درمورد شرکت استقلال در تورنمنتی در تهران گفت: با وجود چنين شرايط آب و هوايی هيچ تيمی نمی‌تواند در تورنمنت مشترکی شرکت کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35591

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حجازی: نتوانستيم برنامه‌هايمان را پياده کنيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016