سه شنبه 2 بهمن 1386

افشين قطبی: قول قهرمانی داده‌ام و سر قولم هستم، مربی تيم ملی بايد قوی باشد، نه دلال‌هايش! ايسنا

- تيم ملی مربی خارجی می‌خواهند؛ من پاسپورت ايرانی دارم

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


سرمربی تيم پرسپوليس تهران بار ديگر به هواداران پرسپوليس وعده داد که اين تيم را قهرمان ليگ برتر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افشين قطبی پس از برتری يک بر صفر پرسپوليس در ديدار مقابل صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصور می‌کنم بسيار مشکل بود که با توجه به شرايط نيم فصل خود را برای اين بازی آماده کنيم. با اين حال بازيکنان پرسپوليس بسيار خوب کار کردند و عباس آقايی با گل خوبی که در اين بازی به ثمر رساند، نشان داد که بايد به تيم ملی دعوت شود. پرسپوليس پس از ده دقيقه‌ی ابتدايی بسيار خوب بازی کرد و مهدی واعظی نيز واکنش‌های بسيار خوبی بر روی ضربات انجام داد. در لحظات پايانی بازی نيز بسيار حرفه‌ای بازی کرديم.

وی ادامه داد: نظر ما اين بود تا در اين بازی روش‌مان را نسبت به بازی‌های نيم فصل اول تغيير دهيم و به همين دليل باقری‌ها را جايگزين سپهر حيدری کردم که خوشبختانه به تيم آرامش خوبی داد.

قطبی درمورد تيم صنعت نفت نيز گفت: تيم آبادانی بسيار خوب کار می‌کند و حتی استقلال را شکست داده است. با اين حال ما بازی خوبی انجام داديم و توانستيم اين تيم را شکست دهيم. در هر صورت با آنکه در فضای فوتبال اين کار بسيار مشکل است اما من قول قهرمانی پرسپوليس را داده‌ام و محکم بر روی حرفم ايستاده‌ام.

سرمربی پرسپوليس درمورد شايعه‌ی استعفايش نيز گفت: لغت استعفا برای من جديد است. تاکنون چنين بحثی نبوده و بی‌ترديد ما کار دشواری انجام داده‌ايم که پس از ۱۸ هفته در صدر جدول ليگ ايران ايستاده‌ايم.

وی درمورد حضور نداشتن تماشاگران در ورزشگاه نيز گفت: در هر صورت تماشاگران به بازيکنان انرژی می‌دهند. اين وضعيت برای بازيکنان دشوار است و در هر صورت ما بايد شرايط مختلف را آزمايش کنيم.

قطبی همچنين با رد هرگونه اختلاف جديد ميان اعضای کادرفنی گفت: طبيعی است که در هر تيمی اختلاف وجود داشته باشد و در پرسپوليس نيز اين اختلاف بوده است. با اين حال تلاش می‌کنيم تا از نظرات تمامی کادرفنی استفاده کنيم و در نهايت من به عنوان سرمربی تصميم‌گيری می‌کنم.

وی درمورد مرزبان نيز گفت: حضور مرزبان بسيار مهم است و به ما کمک می‌کند تا کارها منظم به پيش برود. در اين مدت عده‌ای بسيار دوست داشتند که برای ما داستان درست کنند. اما، به نظر من مرزبان به نيمکت تيم کمک می‌کند.

قطبی درمورد حضور پيدا نکردن مرزبان بر روی نيمکت نيز گفت: در هر صورت حضور چهار مربی بر روی نيمکت بسيار زياد است و نظر ما اين بود که يک نفر از روی سکوها بهتر می‌تواند به ما کمک کند. در هر صورت تصور می‌کنم برخلاف نظر عده‌ای اختلافاتی که به وجود آمد و اکنون حل شده است در نهايت می‌تواند به پرسپوليس کمک کند.

قطبی در ادامه با اشاره به اينکه فوتبال ايران به سوی حرفه‌ای شدن پيش می‌رود، افزود: بسيار دوست دارم که در اين فوتبال پرسپوليس را قهرمان کنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی درمورد احتمال حضورش در تيم ملی ايران گفت: آن طور که من شنيده‌ام برای تيم ملی مربی خارجی می‌خواهند و من پاسپورت ايرانی دارم طبيعی است که با اين شرايط و با توجه به قولی که برای قهرمانی پرسپوليس داده‌ام تنها بايد به اين تيم کمک کنم.

وی ادامه داد: به نظرم بايد يک مربی بزرگ خارجی به ايران بيايد. البته پاسپورت و نام مربی مهم نيست بلکه عملکرد فنی آن مربی مهم است. در حال حاضر برخی مربيان به طور مداوم از يک کشور به کشور ديگر می‌روند و هيچ کار مهمی انجام نمی‌دهند. بنابراين بايد برای ايران اهميت داشته باشد که مربی‌اش از نظر فنی قوی باشد نه آنکه دلال‌های قوی داشته باشد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35697

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'افشين قطبی: قول قهرمانی داده‌ام و سر قولم هستم، مربی تيم ملی بايد قوی باشد، نه دلال‌هايش! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016