سه شنبه 9 بهمن 1386

حسين کعبی: بايد به کلمنته فرصت داد، در ايران فقط برای پرسپوليس بازی می کنم، مهر

هافبک تيم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به توانمندی های خاوير کلمنته تاکيد کرد اين مربی اسپانيايی برای موفقيت در تيم ملی ايران نيازمند فرصت است.
حسين کعبی درحاشيه تمرين امروز تيم ملی فوتبال کشورمان با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کلمنته از مربيان شناخته شده دنيای فوتبال است که کارنامه روشنی دارد. قطعا او مانند هر مربی ديگر نيازمند زمان است و نمی تواند در چندماه تيم ملی را متحول کند. اين مربی در کوتاه مدت نمی تواند برای تيم ملی کار خاصی انجام دهد.

اين هافبک ملی پوش که از گزينه های مورد نظر تيم فوتبال پرسپوليس در نيم فصل دوم مسابقات ليگ برتر است، افزود: من با آقای کاشانی مذاکره کرده ام و به ايشان قول دادم که اگر از تيم لسترسيتی جدا شوم و قرار باشد تيمی ايرانی را برای ادامه بازی انتخاب کنم آن تيم قطعا پرسپوليس خواهد بود.

وی با اشاره به اينکه بحث حضورش در تيم فوتبال پرسپوليس ظرف امروز و فردا نهايی خواهد شد، افزود: من بايد در ابتدا نظر مسئولان لستر را برای جدا شدن از اين تيم جلب کنم، فکر می کنم تا امشب آنها نظر نهايی خود را اعلام کنند که پس از آن می توانم تيم آينده ام را انتخاب کنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کعبی پيرامون ديدارهای تيم ملی فوتبال ايران در مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ گفت: شايد در نگاه اول به نظر برسد که گروه ايران آسان است اما از نظر من چنين تفکری به هيچ عنوان درست نيست. در آسيا تيم های درجه ۲ گاهی اوقات قوی تر از تيم های مطرح ظاهر می شوند، تيم های بزرگ را به خطر انداخته و مشکل ساز می شوند. با اين شرايط نمی توان برای تيم ملی در مرحله مقدماتی بازی های جام جهانی بازی های آسانی را پيش بينی کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35760

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين کعبی: بايد به کلمنته فرصت داد، در ايران فقط برای پرسپوليس بازی می کنم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016