دوشنبه 20 اسفند 1386

گالکسی آمریکا و امید آرژانتین حریفان تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران، مهر

فدراسیون فوتبال رایزنی های خود را برای انجام دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در خلال بازیهای مقدماتی جام جهانی 2010 آغاز کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، در نشست امروز کمیته تیم های ملی مقرر شد برنامه های فدراسیون فوتبال حداقل برای سه سال آینده تهیه و تدوین شود و در این برنامه ، زمان اردوهای تیم ملی ، دیدارهای تدارکاتی و مسابقات رسمی و ... مشخص شود.

این کمیته در نخستین اقدام رایزنی های خود را برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی آغاز کرده و در حال بررسی دعوتنامه های ارسالی به فدراسیون فوتبال است تا با هماهنگی سرمربی تیم ملی بهترین و مناسب ترین تیم ها برای انجام دیدارهای تدارکاتی در کوران بازیهای مقدماتی جام جهانی انتخاب شوند .

اسکاتلند از جمله تیم هایی است که علاقمندی خود را برای دیدار با تیم ملی کشورمان اعلام کرده که رایزنی ها برای قطعی ساختن این دیدار ادامه دارد. علاوه بر اسکاتلند ، تیم باشگاهی گالکسی آمریکا و تیم فوتبال امید آرژانین از دیگر تیم هایی هستند که خواستار دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال کشورمان شده اند و فدراسیون فوتبال درصدد تعیین زمان مناسب برای انجام این دو دیدار هستند.

نیجریه، آمریکا و اکوادور از دیگر تیم هایی هستند که مکاتباتی را با فدراسیون فوتبال برای انجام دیدارهای تدارکاتی آغاز کرده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36158

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گالکسی آمریکا و امید آرژانتین حریفان تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016