يكشنبه 8 ارديبهشت 1387

آبی پوشان یازدهمین شکست را هم متحمل شدند، مهر

آخرین دیدار هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با برتری پیکان برابر استقلال به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با برتری 2 بریک پیکان مقابل استقلال به پایان رسید تا آبی پوشان تهرانی یازدهمین شکست خود در فصل جاری را تجربه کنند.

بر پایه این گزارش، در این دیدار که در ورزشگاه آزادی و با قضاوت خداداد افشاریان برگزار شد، علیرضا منصوریان در دقیقه 36 و روی پرتاب اوت دستی علیزاده گل برتری استقلال را به ثمر رساند و تا این تیم نیمه اول را با برتری یک برصفر پشت سر بگذارد.

پیکان که یک بازیکن بیشتر از استقلال داشت، در نیمه دوم بر فشار حملات خود به روی دروازه حریف افزود تا اینکه توانست در دقیقه 76 توسط طهماسبی به گل تساوی دست یابد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

انگیزه بالای بازیکنان پیکان و بازی پراشتباه مدافعان استقلال در واپسین دقایق بازی منجر به ثمر رسیدن گل دوم توسط شاگردان مدیرروستا شد. روی نفوذ ابراهیم توره از جناح چپ دفاع استقلال، مدافعان این تیم با اشتباهاتی پی در پی دروازه تیم خود را گشودند و پیکان را در دقیقه 86 پیش انداختند.

پیکان در ادامه به کنترل بازی پرداخت و برتری 2 بریک را از آن خود کرد تا با 36 امتیاز به رده سیزدهم جدول رده بندی صعود کند، استقلال نیز با 38 امتیاز کماکان در رده نهم جدول رده بندی باقی ماند.

این یازدهمین شکست استقلال بود که از زمان حضور فیروز کریمی در این تیم روندی روبه نزول داشته است.

بیژن کوشکی در دقیقه 10 این مسابقه و به دلیل خطا روی مرتضی عزیز محمدی از زمین مسابقه اخراج شد. همچنین خانگلی از تیم پیکان تنها بازیکن اخطاری این دیدار بود.

استقلال در حالی مغلوب پیکان شد که صرفنظر از برتری این تیم مقابل راه آهن در جام حذفی، در سایر بازی های سال جدید آبی پوشان صاحب برتری نشده اند. این چهارمین شکست پی در پی استقلال مقابل یپکان بود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36675

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آبی پوشان یازدهمین شکست را هم متحمل شدند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016