جمعه 13 ارديبهشت 1387

قلعه نويی در پاسخ به اظهارات علی دايی: آقايان انر‍ژی شان را صرف مسائل فنی کنند، ايسنا

- يک سنت هم اضافه به بازيکنان نداديم

پس از اظهارات "علی دايی" درخصوص پرداخت پاداش‌های قابل توجه در زمان سرمربيگری امير قلعه نويی در تيم ملی فوتبال، سرمربی مس کرمان گفت: بهتر است آقايان به جای پرداختن به اين موارد به مسائل فنی تيم ملی فکر کنند.

امير قلعه نويی پس از پايان ديدار با پگاه گيلان در رشت در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار کرد: در اين زمينه اسناد مالی موجود است، آقايان بهتر است بررسی کنند در زمان خودشان پاداشها بيشتر بوده يا در زمان مربيگری بنده در تيم ملی؟

وی افزود: در اين زمينه يک نمونه بارز موجود است، پس از تساوی يک بر يک مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام ملت‌های آسيا در سئول به هر بازيکن تيم ملی هزار دلار پاداش داديم که بر روی مبلغ آن ناراضی بودند، وقتی علت را از بازيکنان تيم ملی جويا شديم، گفتند پيش از زمان سرمربيگری شما در تيم ملی در يک ديدار دوستانه دو بر صفر باختيم و بابت آن سه هزار دلار پاداش به بازيکنان تعلق گرفته است، آن وقت پس از تساوی در خانه کره جنوبی بايد هزار دلار بگيريم؟، به هر ترتيب در اين خصوص اسناد مالی به صورت مکتوب موجود است و بهتر است فکر مردم را منحرف نکنيم.

قلعه نويی يادآور شد: آقايان بهتر است به جای پرداختن به اين مسائل انر‍ژی خود را صرف مسائل فنی تيم ملی کنند، تمام پاداش‌ها بر اساس ضوابط صورت گرفته و حتی يک سنت آن هم حساب شده است، در واقع در زمان هدايت تيم ملی توسط بنده بر اساس بردهای‌مان پاداش داده ايم.

سرمربی مس کرمان متذکر شد: به هر صورت فشاری که اکنون به باشگاههای ليگ برتر می آيد و مجبورند هرسه روز به ميدان بروند به خاطر تيم ملی است و به حق هم صورت می گيرد، همه بايد در راه حضور موفق تيم ملی در مقدماتی جام جهانی همت کنيم چرا که تاکنون چهار امتياز از دست داده ايم و بايد با توان بيشتر و مهيا ساختن بسترهای لازم در ديدار حساس مقابل امارات شرايط را برای پيروزی ملی پوشان فوتبال ايران فراهم سازيم.

قلعه نويی در ادامه در خصوص ديدار تيم‌اش مقابل پگاه به خبرنگار ايسنا گفت: بازی در اين زمين بار فنی به دنبال نداشت، حتی اگر در اين ديدار برنده از ميدان خارج می شديم هم بر حسب شانس بود، ما در مقابل پگاه بر اساس کيفيت زمين بازی کرديم، چون با اطلاعی که از ترکيب پگاه داشتم می دانستم به بازی مستقيم روی خواهند آورد که از روی همين تاکتيک لايه های دفاعی را چيديم و اميدوار به ضد حملات مانديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: در ديدار با پگاه دو هدف را دنبال می کرديم اول کسب تساوی و دوم بدست آوردن سه امتياز در صورت استفاده از ضد حملات که به هدف اول خود رسيديم، می‌خواستيم با بدست آوردن امتياز از اين ديدار همچنان در جمع تيمهای ميانه جدول باقی بمانيم و فاصله مس کرمان با قعر جدول را بيشتر کنيم.

قلعه نويی در پايان در خصوص وضعيت کاری خود در فصل آينده خاطرنشان ساخت: پنجم خرداد پس از پايان رقابتهای ليگ برتر جهت مذاکره با مسئولان پاختاکور به ازبکستان خواهم رفت و پس از بازگشت در خصوص فصل آينده تصميم گيری خواهيم کرد، هر چند از سوی مديران استقلال تاکنون با بنده صحبتی در اين زمينه صورت نگرفته است، به هر حال تمامی فکر و ذکرم در شرايط کنونی به چهار بازی باقيمانده مس کرمان معطوف است و اميدوارم با کسب حداکثر امتيازات در بازيهای آينده بتوانيم جايگاه شايسته ای برای فوتبال کرمان در ليگ برتر مهيا کنيم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36719

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قلعه نويی در پاسخ به اظهارات علی دايی: آقايان انر‍ژی شان را صرف مسائل فنی کنند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016