چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387

اظهارات استيلی، باقری، نصرتی و خليلی پس از پيروزی پر گل پرسپوليس بر صبا باتری، مهر

حميد استيلی:
بازی مقابل سپاهان فينال ليگ است
پرسپوليس را قهرمان واقعی ليگ بدانيد


مربی تيم فوتبال پرسپوليس اين تيم را قهرمان واقعی ليگ برتر خواند و تصريح کرد: در بازی آينده با برتری مقابل سپاهان به اين مهم دست خواهيم يافت.
به گزارش خبرنگار مهر، حميد استيلی پس از برتری ۴ بر يک تيم فوتبال پرسوليس مقابل صباباتری با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری همزمان مسابقات ليگ برتر و پخش آن از اسکوربرد ورزشگاه آزادی فشارزيادی را به تيم ما وارد آورده بود . خوشبختانه در اين بازی اسکوربرد خاموش بود و بازيکنان ما به دليل بی اطلاع بودن از نتيجه بازی سپاهان بدون فشار و استرس بازی کردند.

وی گفت: در نيمه اول تيم ما به ارزيابی تيم صباباتری پرداخت و از حدود دقيقه ۶۰ به بعد برنامه های تاکتيکی خود را اجرا کرديم . در اين بين عليرضا واحد نيکبخت برگ برنده ما بود. با آمدن او توان فنی و روحی و روانی تيم دو چندان شد و توانستيم برتری خود را بر حريف ديکته کنيم.

مربی تيم فوتبال پرسپوليس بازی اين تيم مقابل صباباتری را يکی از بهترين نمايش های سرخپوشان در فصل جاری خواند و افزود: اگر موقعيت های ما به ثمر می رسيد بايد با ۷ يا ۸ گل صباباتری را شکست می داديم اما همين پيروزی نيز خوشحال کننده و مايه تقويت روحيه تيم پيش از ديدار با سپاهان است.

وی با اذعان به اينکه تماشاگران بهترين بازيکنان پرسپوليس در ديدار با صباباتری بودند خاطرنشان کرد: بازی مقابل سپاهان فينال ليگ است و ما می توانيم با شکست اين تيم قهرمان ليگ شويم. از نگاه من با حمايت تماشاگران رسيدن به اين مهم دور از دسترس نيست.

وی اين تيم را قهرمان واقعی ليگ برتر خواند و افزود: اگر شش امتياز از تيم ما کم نمی شد امروز جشن قهرمانی خود را برپا می کرديم اما با اين حال تلاش می کنيم حتی با وجود اين ناملايمتی ها نيز قهرمان ليگ شويم.

استيلی تصريح کرد: بازی سختی را مقابل سپاهان پيش رو داريم اما با اتحادی که در تيم ما وجود دارد و حمايت تماشاگران به اين مهم دست می يابيم.

***

کريم باقری:
هواداران پرسپوليس را قهرمان می کنند
ديگر استرس نداريم

کاپتيان تيم فوتبال پرسپوليس اين تيم را شايسته قهرمانی خواند و و اظهار اميدواری کرد که با کمک هواداران روز شنبه هفته آينده به اين مهم دست يابند.
به گزارش خبرنگار مهر، کريم باقری پس از برتری ۴ بر يک تيمش مقابل صبا باتری با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران فزود: بازی با صباباتری يکی از دشوارترين بازی های ما بود زيرا برای ماندن در کورس قهرمانی بايد اين تيم را شکست می داديم . در اين مسابقه گرچه در نيمه اول چندان خوب بازی نکرديم اما در نيمه دوم با کمک تماشاگران بازی بسيار خوبی را به نمايش گذاشتيم که حاصل آن زدن سه گل بود.

وی سپاهان را يکی از بهترين تيم های ليگ برتر خواند و در خصوص رويارويی با اين تيم درهفته آينده گفت: ما شايستگی دستيابی به عنوان قهرمانی را داريم و اين مهم تنها با شکست سپاهان محقق می شود . فکر می کنم اگر بتوانيم بازی خودمان را انجام دهيم با کمک تماشاگران می توانيم به نتيجه مورد نظر دست يابيم.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز تشکر از هواداران اين تيم افزود: ما بايد صبا باتری را شکست می داديم تا به مسابقات ليگ قهرمانان آسيا صعودکنيم خوشبختانه عملکردمان به گونه ای بود که علاوه بر دستيابی بر پيروزی، به روحيه مضاعفی بيش از بازی با سپاهان دست يافتيم.

باقری خاطرنشان کرد: تيم ما درچند بازی گذشته استرس زيادی داشت که همين استرس توان بازيکنان را تحليل برده بود اما پيروزی پرگل مقابل صباباتری اين فشار را از دوش ما برداشت.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال که آيا سرخ پوشان شايستگی دستيابی به عنوان قهرمانی ليگ برتر را دارند گفت: شک نکنيد تيم ما شايستگی رسيدن به اين مهم را دارد و روز شنبه با کمک تماشاگران ضمن شکست سپاهان قهرمانی ليگ را از آن خود خواهيم کرد.

***

محمد نصرتی:
پيروزی شيرينی بود
پرسپوليس قهرمان ليگ می شود


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس برتری مقابل صباباتری را يکی از شيرين ترين نتايج اين تيم در فصل جاری خواند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصرتی پس از برتری ۴ بر يک تيمش مقابل صبا باتری گفت: امروز هوداران پرسپوليس سنگ تمام گذاشتند و با حمايت آنها يک پيروزی شيرين را بدست آورديم که می تواند منجر به قهرمانی ما در ليگ برتر شود.

وی با ابراز خرسندی از ثبت اين نتيجه افزود: گرچه در پاره ای از دقايق بازی نتوانستيم آن طور که بايد و شايد بازی کنيم اما در طول مسابقه برتر از صباباتری بوديم و شايستگی دستيابی به اين پيروزی را داشتيم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس اميدوارانه از قهرمانی اين تيم در ليگ برتر ياد کرد و گفت: با حمايت تماشاگران رسيدن به پيروزی مقابل سپاهان دور از دسترس نيست و می توانيم با شکست اين تيم قهرمان ليگ برتر شويم.

وی درخاتمه تاکيد کرد: رضايی (مهاجم صباباتری) در زمان به ثمر رسيدن گل تيمش روی من مرتکب خطا شد. او پيش از ضربه زدن به توپ با دست مرا شارژ کرد و با ضربه سر دروازه پرسپوليس را گشود.

***

محسن خليلی:
شکست صبا پرسپوليس را آسيايی کرد
شايسته قهرمانی هستيم

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد بازيکنان اين تيم با تمام وجود برابر سپاهان به ميدان می روند و با پيروزی در آن ديدار ثابت می کنند شايستگی قهرمانی در ليگ برتر را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خليلی پس از پيروزی اين تيم برابر صباباتری در جمع خبرنگاران گفت: از نظر روحی و بدنی فشار زيادی روی بازيکنان تيم وجود داشت زيرا سه روز پيش ديدار سنگين و سختی را برابر برق برگزار کرده بوديم.

وی اضافه کرد: خستگی حضور در آن مسابقه باعث شد که در نيمه نخست ديدار با صباباتری محتاطانه تر بازی کنيم و با استفاده صحيح از موقعيت های اندک خود گل برتری را به ثمر برسانيم.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اينکه در اواخر نيمه نخست بازيکنان اين تيم يک لحظه تمرکز خود را از دست دادند تا گل تساوی حريف به ثمر برسد، خاطرنشان کرد: ما در نيمه دوم خيلی زود به جريان بازی برگشتيم و حتی توانستيم با افزايش تعداد گل های خود شانس پيروزيمان را بيشتر کنيم.

خليلی پيروزی برابر صباباتری را بسيار مهم تلقی کرد و افزود: با اين پيروزی و در صورتی که سهميه ايران به سه تيم افزايش پيدا کند، ما به ليگ قهرمانان آسيا صعود کرده ايم. از سوی ديگر نيز همچنان در کورس قهرمانی قرار داريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با بيان اينکه برای تيم صباباتری ارزش زيادی قائل است، اظهار داشت: ديدار با سپاهان برای ما بسيار سخت تر از مسابقه با صباباتری است اما مطمئن باشيد بازيکنان با تمام قوا در آن ديدار به ميدان می روند و با پيروزی در آن ديدار ثابت می کنند شايستگی قهرمانی در اين فصل جاری ليگ برتر را دارند.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درپايان گفت: وظيفه من به عنوان يک مهاجم گلزنی است و اگر روزی نتوانستم گل بزنم می توانيد از من انتقاد کنيد.

ديدارتيم های فوتبال صباباتری و پرسپوليس تهران در چارچوب هفته سی و سوم رقابت های ليگ برتربا پيروزی ۴ بر يک شاگردان افشين قطبی به پايان رسيد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36878

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اظهارات استيلی، باقری، نصرتی و خليلی پس از پيروزی پر گل پرسپوليس بر صبا باتری، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016