چهارشنبه 1 خرداد 1387

دلخوری بازيکنان تيم ملی فوتبال از اخراج علی کريمی، ايران ورزشی

ايران ورزشی - اخراج علی کريمی از تيم ملی و فرا خواندن اين بازيکن از اردبيل به تهران توسط فدراسيون فوتبال واکنش های بازيکنان تيم ملی را به همراه داشته است.
علی کريمی که به خاطر حرف هايی که در مورد فدراسيون و بی کفايتی فدراسيون زده بود مورد غضب مسؤولان قرار گرفته و از تيم ملی اخراج شده است رابطه خوبی با تک تک اعضای تيم ملی دارد و يکی از محبوب ترين ملی پوشان است. حرف هايی که توسط او در مطبوعات منعکس شد بی شک حرف دل بسياری از بازيکنان تيم ملی است و اين مطالب بارها و بارها توسط بازيکنان ديگر هم به صورت غيررسمی بيان شده است. اما تنها کسی که جرات پيدا کرده اين حرف ها را بی پرده و بی پروا به زبان آورد کاپيتان تيم ملی است. پس از رفتن علی کريمی از اردوی تيم ملی اين تيم جو داخلی مساعدی ندارد و بازيکنان از اخراج کاپيتان بی اندازه ناراحت هستند. همه به اين مسأله اذعان دارند که حرف های علی کريمی جز حقيقت چيز ديگری نبوده و نبايد او از تيم ملی اخراج می شده.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

البته هنوز هيچ کس جرات پيدا نکرده مستقيم عقايد خود را منعکس کند و همه از ترس اخراج و عکس العمل های شلاقی فدراسيون سکوت اختيار کرده اند. اين سکوت نمی تواند معنی خوبی داشته باشد و هر لحظه بايد منتظر خبری تازه و غيرمنتظره از تيم ملی بود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36977

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دلخوری بازيکنان تيم ملی فوتبال از اخراج علی کريمی، ايران ورزشی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016