يكشنبه 19 خرداد 1387

نكونام: مي‌توانستيم با گل‌های بيشتری امارات را شكست دهيم، فارس

كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: مي‌توانستيم در ديدار برگشت، امارات را با گل‌هاي بيشتري در العين شكست دهيم.

جواد نكونام در گفت و گو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به امارات، اظهار داشت: خوشحالم كه در مسابقه برگشت از مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 مقابل امارات بازيكنان با تمام وجود براي موفقيت تيم ملي تلاش كردند. نشان داديم قدرتي فراتر از آسيا داريم و در خانه حريف به راحتي بازي را كنترل كرديم.

وي افزود: اماراتي‌ها براي اين مسابقه فقط روي ارسال توپ‌هاي بلند برنامه ريزي كرده بودند؛ ولي ما تاكتيك‌هاي مختلفي را در نظر داشتيم و به راحتي به دروازه آنها نزديك شديم.

نكونام در مورد شرايط مرحله گروهي گفت: با كسب 3 امتياز به صدر جدول رسيديم و براي تداوم صدرنشيني بايد در دو مسابقه بعدي پيروز شويم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پس از پيروزي روحيه‌انگيز برابر امارات
پاداش 50 ميليون ريالي براي هر يك از بازيكنان تيم ملي فوتبال، ايسنا

پس از پيروزي تيم ايران برابر امارات به هريك از بازيكنان تيم ملي مبلغ 50ميليون ريال پاداش اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از العين، پس از پيروزي تيم ملي ايران برابر امارات و صدرنشيني در گروه پنجم رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني، بنا به نظر مسوولان فدراسيون فوتبال به هريك از اعضاي تيم ملي مبلغ 50 ميليون ريال پاداش اهدا شد.

تيم ملي فوتبال ايران در چهارمين ديدار خود در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2010 با نتيجه‌ي 1 بر صفر تيم ملي امارات را شكست داد تا با شش امتياز در صدر گروه پنجم قرار گيرد.

در پايان ديدار تيم ملي ايران - امارات
هادي عقيلي و فريدون زندي تست دوپينگ دادند

در پايان ديدار تيم ملي فوتبال ايران و امارات از "عقيلي" و "زندي" تست دوپينگ گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ايسنا از العين؛ در پايان ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و امارات در مرحله مقدماتي جام جهاني2010، چهار بازيكن از دو تيم تست دوپينگ دادند.

هادي عقيلي و فريدون زندي از ايران و ماجد ناصر و اسماعيل الحمادي از تيم ملي امارات بازيكناني بودند كه مسولان كميته ضد دوپينگ فيفا از آنها تست دوپينگ گرفتند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37191

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نكونام: مي‌توانستيم با گل‌های بيشتری امارات را شكست دهيم، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016