جمعه 24 خرداد 1387

آخرين تمرين ملی پوشان امشب در ورزشگاه عباسيون، ديدار با سوريه: فردا ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ايران، مهر

تيم ملی فوتبال کشورمان که عصر روز چهارشنبه وارد سوريه شد، امشب آخرين تمرين خود را پيش از ديدار با تيم ملی اين کشور در ورزشگاه عباسيون برگزار می کند.
به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تيم ملی فوتبال کشورمان که عصر روز چهارشنبه برای ديدار با سوريه از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰، وارد اين کشور شده بود، پيش از حضور در هتل محل اقامت در حرم حضرت زينب(س) حاضر شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برپايه اين گزارش، اين تيم نخستين تمرينش را در سوريه، روزگذشته در ورزشگاه تشرين برگزار کرد که در اين تمرين جواد نکونام و سيدمهدی رحمتی هم بدون هيچ مشکلی در تمرينات گروهی شرکت کردند.

همچنين پس از پايان اين تمرين، کادر مديريتی، کادرفنی و بازيکنان تيم ملی در ضيافت شام سفير ايران در کشور سوريه شرکت کردند وسپس به زيارت حرم حضرت رقيه (س) رفتند که با توجه به هماهنگی های انجام شده هيچ فرد ديگری دراين زيارت همراه کاروان تيم ملی نبود.

ضمن اينکه کادر فنی تيم ملی صبح امروز به آناليز دو ديدار ايران و سوريه در بازی رفت و آخرين ديدار سوريه برابر کويت که با شکست ۴ بر ۲ اين تيم همراه بود، پرداخته و نقاط ضعف اين تيم را برای بازيکنان بيان کردند.

ازسوی ديگرآخرين تمرين تيم ملی کشورمان پيش از ديدار با سوريه ساعت ۲۱:۳۰ دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه عباسيون شهر دمشق برگزار می شود که همزمان با مسابقه اين تيم در روز شنبه است.

همچنين طبق برنامه ريزی انجام شده ملی پوشان کشورمان ساعت ۱۱ صبح روز يکشنبه با پرواز امارات از دمشق به دبی می روند و پس از چند ساعت حضور در اين شهر، بامداد روز دوشنبه با پرواز هما به ايران باز می گردند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37264

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين تمرين ملی پوشان امشب در ورزشگاه عباسيون، ديدار با سوريه: فردا ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ايران، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016