جمعه 24 خرداد 1387

علی دايی: بازی با سوريه سخت‌تر از امارات است، عنايتی گفت که آماده نيست، ايسنا

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: ديدار با سوريه سخت‌تر از بازی با امارات است.

علی دايی پيش از ديدار فردا برابر سوريه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: شناخت مناسبی از سوريه داريم. هميشه و در بهترين شرايط فوتبال ايران در ديدار رودررو مقابل سوريه مشکل داشته است. با اين حال اميد فراوانی دارم که بتوانيم با کسب سه امتياز از بازی با سوريه صعودمان را به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطعی کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: تلاش می‌کنيم که در اين بازی با استفاده از بازيکنان سرعتی، دفاع سوريه را باز کنيم. در تمرينات هم که پس از بازی با امارات انجام داده‌ايم روی اين نکته تاکيد داشته‌ايم. تيم ما بازی به بازی بهتر می‌شود و اميدوارم که بتوانيم در اين بازی سخت سه امتيازکامل را کسب کنيم.

دايی با بيان اينکه بازيکنان تيم ملی را به خوبی می‌شناسد، گفت: من به توانايی‌های آنها اعتقاد دارم و می‌دانم که آنها بهترين‌ها هستند. در بازی با امارات آنها با وجود شرايط سخت آب و هوايی اين مساله را ثابت کردند. در حال حاضر هم روی نقاط ضعف و قوت سوريه کار کرده‌ايم و راه بردن اين تيم را به خوبی بلد هستيم.

دايی در پاسخ به اين سوال که در چندبازی گذشته عملکرد مهاجمان چندان خوب نبوده است، گفت: من ازعملکرد مهاجمان راضی هستم. آنها در دو بازی اخير هر آنچه که می‌خواستم را در زمين پياده کردند و با فضاسازی برای بازيکنان ديگر فرصت گلزنی را برای آنها فراهم کردند.

دايی با تاکيد بر بهتر شدن شرايط تيم ملی پس از گذشت زمان گفت: در شرايطی تيم تشکيل شد که همه می‌خواستند ليگ تمام شود و در آن دوره اولويت تيم ملی نبود. به همين دليل زمان کمی را برای هماهنگ کردن تيم ملی داشتيم اما در حال حاضر با توجه به شرايطی که به وجود آمده عملکرد تيم ملی هر بازی بهتر از ديدار گذشته است. بنابراين نسبت به بازی با امارات عملکرد بهتری خواهيم داشت. با اين حال سوريه به دليل باخت هفته‌ی گذشته‌اش چيزی برای از دست دادن ندارد و اگر می‌خواهد به صعود اميدوار باشد بايد سه امتياز اين بازی را کسب کند.

سرمربی تيم ملی در پايان درباره غيبت عنايتی در سفر به سوريه گفت: عنايتی در آخرين روز اعلام کرد آماده نيست و شرايط بازی کردن ندارد، به همين دليل از حضور در تيم ملی عذرخواهی کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37269

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی دايی: بازی با سوريه سخت‌تر از امارات است، عنايتی گفت که آماده نيست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016