جمعه 7 تير 1387

سرمربی تيم ملی کره جنوبی: بازی کردن در آزادی برابر ايران دردسر بزرگ ماست، ۲۰ سال است عربستان را نبرده ايم، مهر

هور جونگ مو گفت: در حالی با ايران همگروه شده ايم که در بازيهای حساس قبلی برابر آنها شکست خورده ايم و بازی در ورزشگاه آزادی تهران دردسر بزرگ ماست.
به گزارش خبرگزاری مهر، هور جونگ مو پس از مراسم قرعه کشی امروز مرحله نهايی مقدماتی جام جهانی گفت : " من خودم تجربه بازی برابر ايران در تهران را دارم که البته در آنجا بازی کردن با آنها بسيار دشوار است. به علاوه اينکه ما در چند سال گذشته در چند مقطع حساس مقابل ايران بازنده بوده ايم".

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او که اينک برای ديدن بازيهای يورو ۲۰۰۸ به اروپا سفر کرده است تاکيد کرد که تيمش را با آمادگی وارد بازيها خواهد کرد. " بايد قدرت بدنی بازيکنان را بالاتر ببريم و مهارت و روحيه جنگندی را در سطح بالايی نگه داريم".

کره جنوبی با ايران، کره شمالی، عربستان وامارات همگروه است. " عربستان هم به سختی بازنده می شود. ما ۲۰ سال است که عربستان را نبرده ايم".

" کره شمالی هم حريف آشنايی برای ماست. ما دوبار با با کره شمالی بازی کرده ايم در بازيهای دور قبل هم دوبار با آنها بازی کرديم و تجربه تازه ای بدست آورديم. ما آنها را هم حريفی که بخواهد سه امتياز بازی را به ما بدهد نمی دانيم".

سرمربی تيم ملی فوتبال کره جنوبی درپايان گفت:" امارات را هم ممکن است حريف ضعيفی بدانيم که در واقعيت اينطور نخواهد بود.اما يادمان باشد که هر بازی در اين مرحله مثل يک فينال حساس است و بايد به فکر گرفتن سه امتياز بود. به هر حال من در اين چنين تورنمنت هايی برنامه کلی درست می کنم تا با روش خاصی در پايان به موفقيت برسم".

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37432

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سرمربی تيم ملی کره جنوبی: بازی کردن در آزادی برابر ايران دردسر بزرگ ماست، ۲۰ سال است عربستان را نبرده ايم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016