شنبه 12 مرداد 1387

امير قلعه‌نويی: اول قهرمانی در ليگ برتر، بعد ليگ قهرمانان، ايسنا

- ليگ را با پيروزی آغاز می‌کنيم

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اولويت اول ما در فصل آتی قهرمانی در ليگ برتر و پس از آن ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفی خواهد بود.

امير قلعه‌نويی با بيان اين که می‌خواهيم ليگ برتر را با پيروزی آغاز کنيم، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: خوشبختانه استقلال در شرايط بسيار خوبی به سر می‌برد، ما روز پنج‌شنبه با تيم آرمين بازی کرديم و درست است که با پنج گل پيروز شديم؛ اما، تعداد گل‌ها اهميتی ندارد بلکه مهم وجود نظم تاکتيکی، ساختار دفاعی و تهاجمی است. ما بسيار زودتر از آن چيزی که تصور می‌کرديم به اين نظم تاکتيکی دست يافتيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در حال حاضر تمام تمرکزمان بر روی بازی مقابل ابومسلم خراسان است و برای استقلال بسيار مهم است که نتيجه دلخواه را به دست آورده و ليگ هشتم را با پيروزی آغاز کند.

سرمربی تيم استقلال تهران درباره هشتمين دوره ليگ برتر فوتبال کشور نيز گفت: معتقدم ليگ هشتم بسيار سطح بالا خواهد بود، البته فراتر از سطح فنی اميدوارم رقابت‌های جوانمردانه‌ای داشته باشيم چرا که هر سال از ليگ برتر می‌گذرد، روح جوانمردی نيز افزايش می‌يابد که اين موضوع ثمرات خوبی برای فوتبال ايران خواهد داشت.

قلعه‌نويی پيرامون وضعيت آماده سازی تيم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد: تيم ما به علت درگير بودن در جام حذفی زمان آماده سازی کمی را در اختيار داشت، ما اکنون در حال سپری کردن افت بدنی خود هستيم که بايد در مدت زمان باقی مانده با انجام تمرينات اصولی به شرايط ايده‌آل برسيم. بدن‌های در زمان‌های خاصی نياز به تمرينات فشرده و بعضی مواقع نيازمند استراحت هستند که بايد به اين مساله بسيار دقت کنيم.

وی افزود: مطمئن هستم تا پيش از روز بازی برابر تيم ابومسلم، استقلال به شرايط ايده‌آلی خواهد رسيد.

قلعه‌نويی همچنين درباره حضور دوباره مجتبی جباری به استقلال به ايسنا، گفت: هميشه گفته‌ام که جباری بازيکن خوب و بزرگی است، حضور او می‌تواند در هر تيمی مثمرثمر باشد که بدون شک استقلال هم از اين قاعده مستثنی نيست.

سرمربی تيم استقلال همچنين درباره هدف‌گذاری تيمش در فصل آتی اظهار کرد: اولويت اول ما در فصل آتی قهرمانی در رقابت‌های ليگ برتر خواهد بود و موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفی در رده‌های بعدی قرار می‌گيرد. معتقدم اکنون تيم ما يکی از کامل‌ترين تيم‌های ليگ است و من آينده‌ی روشنی را برای استقلال تصور می‌کنم.

وی ادامه داد: در ليست فعلی تيم استقلال يکی دو جای خالی وجود دارد که می‌توان در نيم فصل به ليست اضافه کرد. ما در حال حاضر هيچ مشکلی به لحاظ بازيکن نداريم و همه چيز خوب پيش می ‌رود، اکنون در هر پست حداقل دو بازيکن هر طراز داريم البته آماده سازی تيم و ارايه بازی خوب هميشه منجر به نتيجه‌گيری نمی‌شود چرا که ممکن است در فوتبال اتفاقات زيادی رخ دهد و مربی نيز بايد کمی شانس هم داشته باشد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37858

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امير قلعه‌نويی: اول قهرمانی در ليگ برتر، بعد ليگ قهرمانان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016