شنبه 12 مرداد 1387

انصراف عجیب رضازاده به مجلس هم کشیده شد، عصرایران

مجلس شورای اسلامی انصراف یکباره و غیرمنتظره حسین رضازاده از رقابت های المپیک را بررسی خواهد کرد.

یک عضو کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر به خبرنگار عصرایران گفت: با دعوت از مسوولان سازمان تربیت بدنی قصد داریم علت انصراف رضازاده و نحوه اعلام این انصراف به خصوص زمان این اعلام را مورد بررسی قرار دهیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سید جلال یحیی زاده یادآور شد: متاسفانه با اعلام انصراف رضازاده از مسابقات المپیک برخی رسانه ها موضوعاتی را مطرح کردند و به این جهان پهلوان نسبت دادند که این موضوع را ضرورت بخشید تا مجلس با دقت موضوع را بررسی کند.

نماینده تفت و میبد در مجلس هشتم تاکید کرد: یکی از سوالات جدی نمایندگان این است که چرا انصراف رضازاده اینگونه و در این وقت و درست در آستانه المپیک اعلام شد؟

وی در عین حال با بیان اینکه نباید اجازه داد به رضازاده توهین شود تاکید کرد: ما معتقدیم همواره باید از ظرفیت پهلوانی رضازاده بهره گیری شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه بحث لغو بازی های تیم ملی هم از جمله مواردی است که مجلس در هفته آتی به آن خواهد پرداخت تصریح کرد:بازی های تیم ملی یکی پس از دیگری لغو می شود و ملت ایران به نوعی به مسخره گرفته شده اند و این اصلا در شان نظام و ملت نیست.

یحیی زاده اضافه کرد: خود فیفا همواره تاکید می کند که مسایل سیاسی را نباید در فوتبال دخالت داد اما ما دیدیم که دو باز تیم ملی با چارلتون و مصر به دلایل سیاسی لغو شد به همین دلیل ما از مسوولان سازمان ورزش کشور دعوت کرده ایم با حضور در کمیسیون توضیح بدهند که درباره لغو این بازی ها چه اقدامی انجام داده اند؟

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37873

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انصراف عجیب رضازاده به مجلس هم کشیده شد، عصرایران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016