دوشنبه 29 خرداد 1385

برای بررسی شکست تیم ملی، مجلس گروه تحقیق تشکیل می دهد، فردا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان دلایل شکست های اسف بار تیم ملی در آلمان را بررسی کرده و با عوامل آن برخورد خواهند کرد.

یوناتن بت کلیا که با خبرنگار سایت فردا گفتگو می کرد، اظهار داشت: من به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی برای نظارت بر عملکرد تیم ملی در آلمان به سر می برم و در این مدت به این نتیجه رسیده ام که باید با تشکیل یک گروه برای تحقیق و تفحص، عوامل شکست تیم ملی را ریشه یابی کنیم.

وی گفت: باید با عواملی که باعث شدند هفتاد میلیون ایرانی اینگونه سرشکسته شوند، برخورد شده و اجازه نداد که این رویه ادامه یابد.

این نماینده مجلس ادامه داد: مجلس شورای اسلامی هر چه در توان داشت برای حمایت از تیم ملی انجام داد و امروز می خواهیم ببینیم که مسئولان فدراسیون فوتبال چگونه از حمایت های تمامی سازمان ها و بالاخص ملت ایران استفاده کرده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بت کلیا در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد تغییر کادر فنی و مسئولان فدراسیون فوتبال در دستور کار مجلس قرار دارد؟ گفت: هدفی که ما داریم بالاتر از این برخورده های سطحی است. بلکه ما به دنبال یک کار ریشه ای و عمقی هستیم تا به امید خدا بتوانیم مشکلات ورزشی کشور را ریشه یابی کنیم. البته تغییر مدیران نالایق و ناکارآمد نیز یکی از اهداف ما است که پس از انجام بررسی های لازم و قطعی شدن این موضوع ان را انجام خواهیم داد.

وی در پایان تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی به راحتی از موضوع عدم ناکارآمدی تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی عبور نکرده و به طور قطع با مسببین این ناکامی برخورد خواهد کرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30617

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برای بررسی شکست تیم ملی، مجلس گروه تحقیق تشکیل می دهد، فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016