دوشنبه 13 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدارهای معوقه ليگ برتر: سپاهان فاتح بازی پرگل در فولاد شهر، سايپا يک امتياز از اهواز دشت کرد، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
ديدارهای معوقه از هفته دوم رقابت های فوتبال ليگ برتر با برتری سپاهان برابر پيام و توقف خانگی فولاد برابر سايپا پيگيری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، ديدارهای معوقه هفته دوم رقابت های فوتبال ليگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری ۲ مسابقه پيگيری شد که در يکی از اين ديدارها تيم سپاهان اصفهان موفق شد برابر ميهان خود پيام به برتری ۳ بر ۲ دست يابد و با ۲۰ امتياز به رده ششم جدول صعود کند. پيام هم با ۱۳ امتياز و به خاطر تفاضل کمتر نسبت به راه آهن به رده چهاردهم سقوط کرد.
در اين ديدار که با قضاوت البرز حاجی پور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، عمادرضا(۱۷)، هادی اصغری(۳۰) و بهمن طهماسبی(۸۲) برای سپاهان گل زدند و محمد سهيمی(۱+۴۵ و ۷۹) گل های پيام مشهد را به ثمر رساند. ضمن اينکه سهيمی از تيم فوتبال پيام در دقيقه ۸۵ از زمين مسابقه اخراج شد.
پيش از آغاز اين ديدار محمدرضا ساکت مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان با اهدای دسته گل و لوح يادبود از خداداد عزيزی سرمربی تيم پيام و بازيکن پيشين تيم فوتبال ايران به پاس زحمات گذشته اش برای فوتبال کشورمان تقدير کرد.
در ديگر ديدار عصر امروز تيم های فولاد خوزستان و سايپاکرج در اهواز به تساوی يک بر يک رضايت دادند. عيسی ترائوره(۱۲) گل برتری سايپا را به ثمر رساند و لوسيانو والنته(۲۵) گل تساوی فولاد را وارد دروازه سايپا کرد.
در اين ديدار که با قضاوت شاهين حاج بابايی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، علی بداوی، سهراب بختياری زاده و نادر احمدی از فولاد و علا ترائوره، حسين کعبی و جواد آشتيانی از ساپيا از داور کارت زرد گرفتند.
با اين تساوی تيم فولاد ۲۰ امتيازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان اصفهان، به رده پنجم جدول رده بندی رقابت های ليگ برتر صعود کرد. سايپا هم ۱۱ امتيازی شد و همچنان در جايگاه هفدهم قرار دارد.





















Copyright: gooya.com 2016