چهارشنبه 15 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد نصرتی به پرسپوليس برمی گردد، ايرنا

"محمد نصرتی"‌ مدافع ايرانی باشگاه النصر امارات عربی متحده برای بازگشت به تيم سابقش پرسپوليس، ابراز تمايل کرد.

نصرتی که در فصل گذشته، عضو ثابت خط دفاعی تيم پرسپوليس بود، در تابستان امسال به تيم النصر به سرمربيگری "لوکا بوناچيچ" ملحق شد در حاليکه "رضا عنايتی" و "مهرزاد معدنچی" هم در اين باشگاه اماراتی عضويت دارند.
به گزارش ايرنا،‌ يک سايت ايرانی از دوبی گزارش داد نصرتی به خاطر آسيب ديدگی شديد پا که به تازگی بهبود يافته، حضور قابل توجهی در ديدارهای تيم النصر نداشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدافع سابق تيم پرسپوليس به اين سايت گفت: «خوشبختانه آسيب ديدگی ام رو به بهبود است. من شرايط بسيار سختی را پشت سر گذاشتم اما اکنون برای بازی و شرکت در تمرينات گروهی آماده ام.»
وی که برای همراهی تيم ملی فوتبال ايران در ديدار مقدماتی جام جهانی سال ۲۰۱۰ برابر تيم ملی فوتبال امارات نيز بسيار مشتاق نشان می دهد، افزود: «تا به حال تماسی از سوی مسوولان تيم ملی يا فدراسيون فوتبال با من گرفته نشده اما اگر "علی دايی" بخواهد، برای خدمت به تيم ملی فوتبال کشورم آماده ام.»
نصرتی ابراز اميدواری کرد که علی دايی، بازی های اخير او را ديده باشد بويژه اينکه شناخت بسيار خوبی از بازيکنان کليدی تيم امارات مثل "فيصل خليل"، "اسماعيل مطر" و "حمدی" دارد.
عضو تيم قهرمان ايران در بازيهای آسيايی سال ۲۰۰۲ بوسان، ظاهرا هدفی فراتر از ليگ امارات در سر دارد و به بازی در اروپا فکر می کند.
وی گفت: «دوست دارم فوتبال را در خارج از ايران تجربه کنم. هدف فعلی ام بازی در اروپا و موفقيت در تيم ملی فوتبال ايران است. ما بازيکنانی مثل "جواد نکونام" و "مسعود شجاعی" داريم که نخست در ليگ امارات بازی کرده و سپس به اروپا منتقل شدند علاوه بر اينکه جايگاه ثابتی هم در تيم ملی دارند.»
نصرتی احتمال بازگشت به تيم سابقش، پرسپوليس را در تعطيلات زمستانی منتفی ندانسته و افزود: «اگر در ليگ برتر ايران بازی کنم، بازی هايم از سوی سرمربی تيم ملی بيشتر ديده خواهد شد اما به خاطر قراردادی که تا پايان فصل با تيم النصر دارم، کار راحتی نخواهد بود.»
مدافع تيم النصر تصريح کرد: «هنوز تصميمی نگرفته ام اما شايد در ميانه فصل تصميم عجيبی بگيرم و به تيم پرسپوليس برگردم اگرچه همانطور که گفتم کار سختی است.»





















Copyright: gooya.com 2016