یکشنبه 19 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

پديده‌ای بنام "ليدرها"، ورزش ايران از نگاهی ديگر، فرامرز کوشان

ليدرهای امروز فوتبال ايران جانشينان مرحوم ممد بوقی هستند. منتها با گسترش فوتبال ايران و گردش سالانه ميلياردها تومان در آن، مانده و فاسد شده اند و ديگر حاضر نيستند فقط به خاطر عشق به فوتبال و تيم محبوبشان به استاديوم بروند و مجانی کسی‌ را تشويق کنند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال ايران، قطر را شکست داد، ايسنا

تيم ملی فوتبال ايران در ديداری تدارکاتی تيم قطر را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران ‌(ايسنا)، تيم فوتبال ايران از ساعت ۲۰ امشب در ديداری تدارکاتی که در ورزشگاه السد قطر برگزار شد، به مصاف تيم ملی قطر رفت و موفق شد ميزبان خود را با تک گل غلامرضا رضايی شکست دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه نخست اين بازی تيم ايران با ترکيب مهدی رحمتی، حسين کعبی، پيروز قربانی، ستار زارع، محمد نوری، مازيار زارع، کريم باقری، محمدرضا خلعتبری، جلال رافخايی و غلامرضا رضايی به ميدان رفت.

در اين نيمه هر دو تيم بازی متعادلی انجام دادند تا در پايان نيمه اول به تساوی بدون گل رضايت دهند. با آغاز نيمه دوم تيم قطر ترکيب خود را دستخوش تغيير کرد و تا دقايقی دروازه ايران را تحت فشار قرار داد. اما با تعويض‌های تهاجمی علی دايی، شرايط بازی به سود تيم ايران تغيير کرد و غلامرضا رضايی توانست در دقيقه ۷۳ بازی گل برتری ايران را وارد دروازه قطر کند. تلاش‌های مهاجمان قطری در ادامه بازی سودی نداشت و در نهايت اين بازی با برتری تيم فوتبال ايران پايان يافت.

به گزارش ايسنا، در نيمه دوم اين بازی وحيد طالب‌لو، مهدی سيد صالحی، ميثم بائو، احمد آل نعمه، مجيد غلام‌نژاد و کيانوش رحمتی برای تيم ايران به ميدان رفتند.

تيم ملی فوتبال ايران در سومين ديدار از مرحله نهايی راهيابی به جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی، ۲۹ آبان‌ماه به مصاف تيم ملی امارات می‌رود.





















Copyright: gooya.com 2016