شنبه 18 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

پديده‌ای بنام "ليدرها"، ورزش ايران از نگاهی ديگر، فرامرز کوشان

ليدرهای امروز فوتبال ايران جانشينان مرحوم ممد بوقی هستند. منتها با گسترش فوتبال ايران و گردش سالانه ميلياردها تومان در آن، مانده و فاسد شده اند و ديگر حاضر نيستند فقط به خاطر عشق به فوتبال و تيم محبوبشان به استاديوم بروند و مجانی کسی‌ را تشويق کنند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عليرغم شايعات، دوکارمو با پرسپوليس تمرين کرد! ايسنا

تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز (شنبه) در غياب مهدی واعظی و الونگ الونگ و بازيکنان ملی‌پوش خود تمرين کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تمرين صبح امروز (شنبه) تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت ۱۱ و ۱۰ دقيقه در زمين شماره‌ی يک مجموعه‌ی ورزشی راه‌آهن برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين تمرين بازيکنان به مدت ۵۰ دقيقه در شروع کار تمرينات بدنسازی را زيرنظر پرويز کماسی انجام دادند که اين تمرينات شامل دويدن‌های نرم و سرعتی و همچنين حرکات استقامتی و عبور از موانع بود.

در ادامه بازيکنان به دو گروه تقسيم شدند که بازيکنان اصلی‌تر زيرنظر افشين قطبی تمرينات سپک‌تاکرا را انجام دادند و گروه ديگر که بيشتر شامل بازيکنان ذخيره پرسپوليس بودند، در قسمت ديگری از زمين همراه با پيروانی پاس‌کاری‌های دو به دو و در حال حرکت را مرور کردند.

در ادامه، تمرينات سانتر از جناحين و شوت به سمت دروازه از ديگر برنامه‌های امروز بازيکنان پرسپوليس بود.

در اين تمرين مهدی واعظی، الونگ الونگ و بازيکنان ملی‌پوش پرسپوليس شامل کريم باقری، نيکبخت واحدی و مازيار زارع غايب بودند.

همچنين مجتبی شيری که از ناحيه‌ی کمر مصدوم است، با ۳۰ دقيقه تاخير با لباس شخصی کنار زمين حاضر شد و تمرينات پرسپوليسی‌ها را از نزديک نظاره‌گر بود.

در تمرين امروز عليرضا حقيقی دروازه‌بان پرسپوليس پس از مدتی تمرين از ناحيه‌ی کمر احساس درد ‌کرد و با اجازه مربيان و پزشک تيم تمرينات را ترک کرد.

همچنين فرانک آتسو نيز پس از گذشت دقايقی از شروع تمرينات امروز به داخل زمين آمد و به طور اختصاصی تمرين کرد.

در حالی که روز گذشته مديرعامل باشگاه پرسپوليس از جدايی پائولو دوکارمو از پرسپوليس خبر ‌داد، اين بازيکن برزيلی در تمرين امروز پرسپوليس همراه با ديگر بازيکنان تمرين کرد.

حدود ۵۰ هوادار پرسپوليس اين تمرينات را از نزديک نظاره‌گر بودند.





















Copyright: gooya.com 2016