يكشنبه 29 شهريور 1383

تداوم حمله روزنامه جمهوري اسلامي به برگزار کنندگان جشن خانه سينما

روزنامه جمهوري اسلامي به رغم آزادي برگزار کنندگان و توضيحات آنان، همچنان به حملات خود عليه آنان و وزارت ارشاد ادامه مي دهد. اين روزنامه در شماره روز يکشنبه خود با درج مطلبي تحت عنوان "برخي شنيده ها حاكيست رئيس خانه سينما تمارض كرده است" نوشت:

برخي شنيده ها حاكيست ابوالحسن داودي رئيس خانه سينما دچار حمله قلبي نشده و بيشتر تمارض كرده است .
داودي پس از برگزاري جشن مبتذل سينما توسط نهادهاي انتظامي و قضايي احضار و بازداشت شد كه در جريان بازداشت وي برخي روزنامه ها از سكته قلبي و انتقال او به بيمارستان خبر دادند.
خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي در همين رابطه با پزشك معالج وي در بيمارستان آسيا كه داودي ابتدا در آنجا بستري شده بود تماس گرفت و درباره صحت و سقم شنيده هاي اخير پرسيد.
پزشك معالج داودي ضمن رد سكته قلبي گفت : آقاي داودي به دليل درد سينه در بيمارستان بستري شد و ما درحال بررسي وضعيت وي و انجام آزمايشات بوديم كه به بيمارستان ديگري منتقل شد.
وي افزود : البته بايد بررسي در مورد بيماري آقاي داودي ادامه پيدا كند كه من به دليل انتقال ايشان ديگر اطلاعي از وضعيتشان ندارم .
از سوي ديگر مطلع شديم وثيقه هاي آزادي مديران خانه سينما از سوي وزارت ارشاد تامين شده است . اين درحالي است كه مديران خانه سينما با برپايي جشن مبتذل و مختلط سينما موجبات تمسخر احكام شرعي و ترويج بدحجابي را فراهم آوردند. گفتني است وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاون سينمايي وي نيز دراين جشن حضور داشتند ولي كوچكترين اعتراضي به مديران خانه سينما و مجريان آن نكردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12199

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تداوم حمله روزنامه جمهوري اسلامي به برگزار کنندگان جشن خانه سينما' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016