چهارشنبه 8 مهر 1383

جبهه‌ مشاركت در نامه اي به رييس قوه‌ قضاييه خواستار پي‌گيري دستگيري‌هاي مربوط به سايت‌هاي خبري شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي طي نامه‌ا‌ي خطاب به رييس قوه‌ي قضاييه پي‌گيري دستگيري‌هاي مربوط به سايت‌هاي خبري را توسط وي خواستار شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي در نامه‌ي خود خطاب به آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي با اشاره به بازداشت‌هاي اخير برخي افراد مرتبط با سايت‌هاي خبري اينترنتي مدعي شده است كه هنوز هيچ اطلاعي از سرنوشت، اتهام، محل نگهداري آنها وجود ندارد.

در بخشي ديگري از اين نامه با يادآوري بخشنامه‌ي رييس‌قوه‌ي قضاييه كه در مجلس ششم صورت قانوني يافت، خاطرنشان شده است: مسووليت سايت خبري جبهه‌ي مشاركت(رويداد) با اين حزب است و اين سايت با رعايت چارچوب‌هاي قانوني و در حيطه‌ي ملاحظات و سياست‌هاي جبهه‌ي مشاركت در جهت اطلاع‌رساني به اعضا و هواداران و علاقه‌مندان و در عين حال پاسخگويي به اتهامات برخي رسانه‌هاي برخودار از مصونيت آهنين، به اعضا و اركان جبهه‌ي مشاركت، فعاليت مي‌كرده است.

نويسندگان اين نامه فعاليت سايت رويداد را از سوي كميته‌ي منصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي بلامانع عنوان كرده‌ و مدعي شده‌اند كه از سوي اين كميته در مورد سايت رويداد هيچگونه تذكر و اخطاري به جبهه‌ي مشاركت داده نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين نامه نسبت به بازتوليد شيوه‌هاي سعيد امامي هشدار داده شده و با اشاره به آن‌چه قطع هرگونه تماس و ارتباط شهروندان با اصلاح‌طلبان و فشار جهت محدودكردن ارتباط رسانه‌اي ميان گروه‌هاي قانوني اصلاح‌طلب با بدنه‌ي اجتماع در آستانه‌ي برگزاري انتخابات رياست جمهوري عنوان شده، آورده‌اند كه هر ناظر منصفي گواهي مي‌دهد كه اين رفتار اقدامي ناپسند با هدف گذاري‌هاي جناحي و باندي سياسي است.

صادركنندگان اين نامه با اشاره به دستگيري دو تن از فرزندان اعضاي جبهه‌ي مشاركت، حنيف مزروعي و مهدي درايتي در اين جريان در حالي كه مسووليت “رويداد“ با جبهه‌ي مشاركت است، ابراز عقيده شده است: اين مساله مصداق بارز اعمال فشار و دستگيري خانوادگي است كه از مصاديق نقض حقوق بشر و مغاير با موازين حقوقي و اسلامي است.

در پايان جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي بار ديگر از رييس‌ قوه‌ي قضاييه خواستار شده است كه مانع از تداوم اين نوع رفتارها شود.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12506

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جبهه‌ مشاركت در نامه اي به رييس قوه‌ قضاييه خواستار پي‌گيري دستگيري‌هاي مربوط به سايت‌هاي خبري شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016