پنجشنبه 5 آذر 1383

تجمع خانواده‌هاي مرتبطُين به سازمان مجاهدين خلق در مقابل سفارت عراق، ايسنا

نماينده سفير عراق در جمع تجمع‌كنندگان: سفير با همانگي صليب سرخ تلاش خود را براي آزادي اين افراد به عمل مي‌آورد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي خارجي


نمايش عكس با ابعاد بزرگتر
نماينده سفير عراق در جمع تجمع‌كنندگان در مقابل سفارت اين كشور حاضر شد و به آنها قول همكاري براي آزادي داد.
به گزارش خبرنگار سياسي - خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، نماينده سفير عراق در تهران در جمع خانواده‌هايي كه براي آزادي فرزندانشان از دست گروه رجوي در مقابل سفارت عراق تجمع كرده بودند گفت: سفير عراق آمادگي خود را اعلام مي‌كند تا هرگونه كمكي را به خانواده‌هاي گروه منافقين كند.
وي افزود: سفارت و وزرات خارجه عراق همه خواسته‌هاي شما را منعكس خواهند كرد و تلاش خواهد كرد كه به نمايندگان خانواده‌ها ويزا دهد كه به عراق سفر كنند و با هماهنگي صليب سرخ تلاش خود را براي آزادي اين افراد به عمل آورد.
وي تاكيد كرد: خانواده‌ها مطمئن باشند سفير هر گونه كمكي بتواند انجام خواهد داد.
نماينده سفير عراق گفت: سفير هماهنگي را با وزارت خارجه و نيروهاي چند مليتي انجام خواهد داد.
همچنين هاشمي، از نفرات بازگشته سازمان مجاهدين خلق (منافقين) به ايران و از اعضاي انجمن نجات در گفت‌وگو با ايسنا گفت:‌ آخرين خبري كه ما داريم، ديروز نماينده صليب سرخ در تهران در گفت‌وگو با نمايندگان انجمن نجات اعلام كرد كه صليب سرخ با تعدادي از افراد (اعضاي گروهك منافقين ) ديدار كرده‌اند، اما قيد مكان نكردند كه اين ديدار در قرارگاه اشرف يا كمپ آمريكايي‌ها صورت گرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: قرار است ادامه ملاقات‌ها هم انجام شود و احتمالا صليب سرخ يك سري از آنها را به ايران برگرداند اما نتيجه نهايي به ما داده نشده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14856

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع خانواده‌هاي مرتبطُين به سازمان مجاهدين خلق در مقابل سفارت عراق، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016