چهارشنبه 18 آذر 1383

تبیین راهبرد انتخاباتی مشارکت توسط تاج زاده:اگر انتخابات آزاد باشد ، حتى با احتمال باخت هم در آن شرکت می کنیم، رويداد



"سيدمصطفى تاج زاده " بعداز ظهر سه شنبه به مناسبت گرامیداشت "روزدانشجو"در دانشگاه علوم پزشکى قزوين در خصوص نهمين دوره انتخابات رياست جمهورى گفت : اگر عکس العملهاى قانونى و جدى نداشته باشيم ، شوراىنگهبان در انتخابات رياست جمهورى با يک گام به پيش ، حتى برخى چهره هايى را که در انتخابات مجلس هفتم تاييد کرد، رد صلاحيت مى کند.
عضو شوراى مرکزى جبهه مشارکت افزود : کانديداى اول جبهه مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامى دکتر "مصطفى معين " است و بنا داريم با برنامه و تيم مشخص او را به جامعه معرفى کنيم ، البته مناسب تر اين است که در شرايطى که نقش احزاب کم رنگ است ، مجموعه جبهه دوم خرداد حول محور يک نامزد به ائتلاف برسند.
وى گفت : طبق نظر سنجى ها اگر حداقل آزادى ها تامين شود، کمتر از پنجاه درصد شرکت کننده در کشور نخواهيم داشت .
تاج زاده افزود : نظر سنجى ما در هنگام طرح کانديداتورى ميرحسين موسوى نشان مى داد که فاصله زيادى بين ايشان و ساير رقبا وجود دارد که اين نشانگراين است که عليرغم انتقادها به اصلاح طلبان ، جامعه ما جايگزينى براى اصلاحات نيافته است .
عضوسازمان مجاهدين انقلاب اسلامى درپاسخ به سوال دانشجويى درخصوص راهبردهاىانتخابات گفت : سه راهبرد در انتخابات مى توان داشت "تحريم " بدليل غيرآزاد بودن انتخابات ، "شرکت بدون قيدو شرط" و راهبرد سوم "مشارکت مشروط" که ما راهبرد سوم را توصيه مى کنيم .
تاج زاده افزود : اگر انتخابات آزاد باشد با تمام وجود، حتى با احتمال باخت هم در آن بدون نگرانى شرکت مى کنيم ، چون در انتخابات آزاد نقش جناح شکست خورده در نهادينه کردن دموکراسى کمتر از يک جريان پيروز نيست .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وى تصريح کرد : اگر انتخابات آزاد نباشد ترجيح مى دهيم در آن انتخابات شرکت نکنيم و تاکيد امام هم شرکت در انتخابات بود و کسانى که اين توصيه امام را گوشزد مى کنند بايد توجه داشته باشند که امام نفرمودند در انتصابات شرکت کنيد.
تاج زاده اظهار کرد : غفلت از انتخابات و برخورد غيرمسوولانه با انتخابات با توجه به ضعف نهادهاى مدنى از دست دادن يک فرصت تاريخى است و کسانى که از اول " تحريم " را مطرح مىکنند بايد پاسخ دهند که مگر نه اينست که تحريم بايد منتهى به گرفتن امتياز باشد؟

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15292

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تبیین راهبرد انتخاباتی مشارکت توسط تاج زاده:اگر انتخابات آزاد باشد ، حتى با احتمال باخت هم در آن شرکت می کنیم، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016