یکشنبه 29 آذر 1383

وزير كشور: نيروي انتظامي در اموري كه شائبه سياسي دارد, وارد نشود، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

وزير كشور ، گفت : نيروي انتظامي در اموري كه شائبه فعاليت سياسي در آن وجود دارد , وارد نشود .

به گزارش "ايلنا" , به نقل از پايگاه اطلاع‌‏رساني وزارت كشور , حجت‌‏الاسلام سيدعبدالواحد موسوي‌‏لاري كه صبح امروز در سومين نشست فصلي فرماندهان "ناجا" سخن مي‌‏گفت , دقت و هوشياري در مواجهه با متهمين و عامه مراجعه كنندگان به كلانتري‌‏ها و مراكز زير مجموعه نيروي انتظامي را مورد تأكيد قرار داد و گفت : بايد در برخورد با كساني كه متهم هستند , دقت شود و حتي برخورد با مجرمين نيز بايد تعريف شده و قانوني باشد.
وي افزود : متهم در مرحله برخورد اوليه كه هيچ جرمي براي او به اثبات نرسيده , مثل بقيه افراد است و البته پس از اثبات جرم بايد مجازات قانوني خود را تحمل كند .
موسوي‌‏لاري با تأكيد بر عدم ورود و دخالت ناجا در اموري كه شائبه سياسي دارد , تصريح كرد : دستگاه‌‏هايي كه در اين قضايا وارد شوند , وجود دارند ؛ بنابراين دخالت و ورود ناجا به اين امور لازم نيست .
وي رسيدگي به تخلفات مأموران را امري مهم ياد كرد و گفت : اين شعار ناجا كه "اين بار شما پليس ما باشيد", بايد با اتخاذ تدابير و روش‏هاي مناسب , جنبه علمي به خود بگيرد و كنترل بيشتري بر نحوه رفتار مأموران ناجا اعمال گردد , به ويژه در مواقعي كه مواجهه بيشتري با مردم وجود دارد ؛ زيرا در اين مواقع تاثيرپذيري و آسيب پذيري بيشتر است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وزير كشور برخورد با ناهنجاري‌‏ها و بسترسازي براي ايجاد جامعه سالم‌ و فاضل را از مجموعه موفقيت‌‏هاي شيرين نيروي انتظامي در فصل اخير فعاليت‌‏هاي اين نيرو پس از تغيير فرماندهي آن دانست و گفت : مهم اين است كه بدانيم در رويارويي با مشكلات , برخوردها به گونه‏اي باشد كه به چالش بين مديران كشور و توده‌‏هاي مردم منتهي نشود .
موسوي‌‏لاري در ادامه ،ضمن اشاره به ارائه طرح تشكيل سازمان حفاظت اجتماعي از سوي قوه قضائيه , دغدغه‌‏هاي تهيه اين لايحه را در راستاي علاقمندي رييس قوه قضائيه در پيگيري مسائل مربوط به امنيت اجتماعي و احقاق حقوق مردم و نيز سالم‌‏سازي محيط زندگي و اداري ارزيابي كرد .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15701

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير كشور: نيروي انتظامي در اموري كه شائبه سياسي دارد, وارد نشود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016