چهارشنبه 16 دی 1383

فرشته قاضي: مشتاقانه منتظر تشكيل دادگاه پرونده سايت هاي اينترنتي هستم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

فرشته قاضي با ارسال نمابري به " ايلنا" مدعي شد؛ در دوران بازداشت تحت فشارهاي غيرقانوني قرار داشته است.
قاضي با انتقاد از سخنان دادستان تهران آورده است: در پي احضاريه كتبي در مورخ 7/10/83 به عنوان" متهم" به تشويش اذهان عمومي، در شعبه اول بازپرسي كاركنان دولت حاضر شدم كه بازپرس اين شعبه اعلام كردند؛ احضار اينجانب تحت عنوان" مطلع" در همان روز به من ابلاغ شد.
وي افزود: در همان جلسه بنده صراحتا اعلام كردم كه از بازجوي پرونده ام شكايت دارم و در حضور دادستان تهران و دكتر سيف زاده وكيلم، شكواييه‌‏اي را نوشته و خواهان رسيدگي و پيگيري موضوع شده و درخواست كردم كه در پزشكي قانوني تحت معاينه قرار بگيرم.
قاضي با بيان اين كه" با توجه به اين كه هنوز گزارش پزشكي قانوني منتشر نشده است، از بيان روند كار آن خودداري كرده و پس از انتشار گزارش مذكور قطعا روند كار طي شده را اعلام خواهم كرد" افزود: ضمن تشكر از دادستان محترم تهران كه برشكستگي بيني اينجانب صحه گذاشته اند، صراحتا و برمبناي نظريه جراحان و متخصصان متعدد اعلام مي كنم؛ شكستگي بيني من ربطي به جراحي سابق كه در تاريخ 19/2/83 انجام گرفته است، ندارد.
فرشته قاضي مي‌‏افزايد: من از دادستان عمومي و انقلاب تهران تعجب مي‌‏كنم كه چطور در حالي كه هنوز من به عنوان شاكي، نمي دانم شكايتم از بازجو در چه مرحله اي قرار دارد و هنوز به اين شكايت رسيدگي نشده است، برخلاف نصوص صريح قانوني، ايشان به جاي اين كه به عنوان مدعي العموم پيگير شكايت بنده باشند، مرا متهم به داشتن انگيزه سياسي و طرح مطالب كذب كرده‌‏اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان نمابر خود آورده است: درخصوص پرونده سايت هاي اينترنتي مشتاقانه منتظر تشكيل دادگاه هستم تا بر همگان مشخص شود اقارير مورد اشاره چه بوده و در چه شرايطي صورت گرفته است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16510

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرشته قاضي: مشتاقانه منتظر تشكيل دادگاه پرونده سايت هاي اينترنتي هستم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016