پنجشنبه 1 بهمن 1383

توقف اعدام هاي روز چهارشنبه و فشار بر زندانيان محکوم براي طلب عفو، پولاد همايوني

هم میهنان عزیز!
درود بر شما باد! پس از تماس با یکی از خانواده های زندانیان سیاسی – که آنها را در لیست اعدام های چهارشنبه نوزدهم ژانویه قرار داده بودند – با خبر شدم که اعدام ها متوقف شده اند. عده ای از آنها تحت فشار قرار گرفته اند تا از خامنه ای درخواست عفو کنند. رویداد های این چند روز نشانگر این است که حکومت اسلامی برای جلب رضایت اتحادیه اروپا و گرم کردن تنور انتخابات ، دست به حرکات نمایشی این چنینی خواهد زد. عفو زندانیان توسط رهبر و انتقال پرونده ساختگی برای وب لاگ نویسان و روزنامه گاران به شاهرودی از این دست ترفندهاست. پدر یکی از زندانیان می گفت : « پسرم پنج سال است که بدون حکم به سر می برد. هر چندگاه با خبر می شویم که می خواهند او را اعدام کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

زندگی بر ما حرام شده است. من خواهان حکم کتبی برای پسرم هستم. حتی اگر ابد باشد. دست کم می دانیم تکلیف مان چیست » .
آزادیخواهان و انساندوستان !
بیداری و هشیاری ما. اعتراض ما. هم دلی و هم صدایی ما. نیروی شکست ناپذیریست. بازتاب اعتراض، رساندن آن به گوش دیگران و انداختن یک امضاء ( آری یک امضاء ) بر پای اعتراض نامه ای ، ارزش بزرگی دارد. با اتفاق می توان جهان گرفت.
از همین جا سپاس گذاری فراوان دارم برای همه ی عزیزانی که بر میهن دربند و مردم دردکشیده امان احساس مسئولیت دارند و تکه ای از قلب خود را به این همایش انسانی تقدیم می کنند.

پولاد همایونی

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17203

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توقف اعدام هاي روز چهارشنبه و فشار بر زندانيان محکوم براي طلب عفو، پولاد همايوني' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016