چهارشنبه 7 بهمن 1383

سردار ذوالقدر: ايران بزرگ‌ترين قدرت نظامي منطقه را در اختيار دارد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي خارجي
جانشين فرمانده كل سپاه اظهارات مقامات آمريكايي عليه ايران را نوعي فرافكني و فرار از بحران‌هايي دانست كه دولت بوش با آن دست به گريبان است.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار ذوالقدر، جانشين فرمانده كل سپاه كه در همايش بزرگ روحانيون و ائمه‌ي جمعه و جماعات استان اصفهان كه در آستانه‌ي دهه‌ي فجر برگزار شده بود سخن مي‌گفت؛ اظهار داشت: آمريكا به هيچوجه قادر نيست به جمهوري قدرتمند اسلامي ايران حمله كند. آمريكايي‌ها بيش از ديگران به توانمندي‌ها و قابليت‌هاي نظامي - دفاعي كشور ما مطلع مي‌باشند. ايران؛ افغانستان بدون دولت و ارتش و عراق بدون مشروعيت و پشتوانه مردمي نيست.
وي افزود كه ايران بزرگ‌ترين قدرت نظامي منطقه را در اختيار دارد و توان دفاعي ما كه متكي بر ايمان به خدا و حمايت مردمي است در سطح جهان بي‌نظير است؛ وجود بيش از 10 ميليون نيروي سازمان‌يافته و آموزش‌ديده كه جهاد با متجاوزان را براي خود فيض عظيم مي‌دانند ايران را به كاووسي وحشتناك براي آمريكا بدل كرده است.
سردار ذوالقدر با اشاره به مشكلات و بحران‌هايي كه آمريكا در آنها گرفتار آمده است، اظهار داشت: آمريكا به جاي تهديد ديگران اگر به راستي قدرت دارد خود را از باتلاق عراق كه روز به روز او را در كام خود مي‌كشد نجات دهد، ارتش آمريكا تماما درگير بحران عراق است و بدون آنكه كوچك‌ترين دستاوردي داشته باشد مدام تلفات مي‌دهد و قريب به 20 هزار كشته و مجروح عراق را براي مردم آمريكا به ويتنام ديگري بدل كرده است.
جانشين فرمانده كل سپاه با برشماري تبعات حمله نظامي به ايران اظهار داشت: ما از جنگ و كشتار استقبال نمي‌كنيم لكن اگر آمريكايي‌ها بخواهند دست از پا خطا كنند آنچنان پاسخي به آنها خواهيم داد كه هيچگاه كمر راست نكنند.
سردار ذوالقدر هم‌چنين افزود: هزينه حمله به ايران چيزي نيست كه دنيا بتواند آن را تحمل كند و حمله به ايران در چارچوب مرزهاي ايران محصور نمي‌شود، اگر آمريكا يا هر تجاوزگري بخواهد به ايران اسلامي حمله كند بايد بداند ايران در دفاع از خود هيچ مرزي نمي‌شناسد و اين قابليت را دارد كه در هر جا اراده كند هم‌چون پتك مرگ بر سر متجاوز فرود آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه اظهار داشت: دشمنان از نجابت و خويشتن‌داري ملت ايران به طمع خام نيفتند، تاريخ سراسر مبارزه ملت ما نشان مي‌دهد كه هيچ متجاوزي از حمله به ايران سود نبرده است و كساني كه از تاريخ گذشته اين سرزمين بي‌اطلاع هستند، از سرنوشت متجاوزين در جنگ تحميلي هشت ساله عليه ايران عبرت گيرند و با آتش بازي نكنند.
وي هم‌چنين در جمع فرماندهان حوزه‌هاي بسيج استان اصفهان، در پاسخ به سوالي اظهار داشت: موج جديد هجوم تبليغاتي عليه ايران به خاطر اعمال فشار بر ايران عقب‌نشيني از مواضع اصولي خود در موضوع هسته‌اي در مذاكره با اروپايي‌هاست كه هيات مذاكره كننده به هيچ‌وجه نمي‌بايست تحت تاثير جنگ رواني آمريكايي‌ها و فضاي تبليغاتي موجود در دفاع از حقوق ملت ايران كوتاه بيايند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17468

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار ذوالقدر: ايران بزرگ‌ترين قدرت نظامي منطقه را در اختيار دارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016