چهارشنبه 12 اسفند 1383

نامه نمايندگان مجلس به رييس جمهور: عواملي مرموز به شكل خزنده، قيمت بسياري از كالاهارا افزايش مي‌دهند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواستار عملي ساختن منع افزايش قيمت‌ها از سوي هيات دولت شدند.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي طي نامه‌يي به رييس جمهور كه در جلسه علني بعدازظهر امروز قرائت شد؛ خواستار عملي ساختن منع افزايش قيمت‌ها شدند. در اين نامه آمده است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«رييس جمهور محترم و هيات دولت عنايت دارند كه به اقتضاي وضعيت اكثريت اقشار جامعه كه ضعيفان اقتصادي هستند، مجلس شوراي اسلامي سياست منع افزايش قيمت‌ها را پي‌ريزي نموده است و بر اساس دفاع از محرومان و حقوق ملت، انتظار مي‌رفت كه هيات دولت با تمام توان در عملي ساختن اين امر همكاري نمايند. با تشكر از همكاري، اخيرا مشاهده مي‌شود كه عواملي مرموز به شكل خزنده قيمت بسياري از كالاهاي مصرفي (چون پودر، شكر، نوشابه، دستمال كاغذي و اقلام ميوه و ساير مايحتاج) را با درصد بالايي افزايش داده و مي‌دهند.

بديهي است كه اين رويه از نظر نمايندگان ملت و امت شهيد‌پرور محكوم و مردود بوده و نوعي كارشكني تلقي مي‌گردد، لذا انتظار مي‌رود كه مسوولان اجرايي براي جلوگيري از اين روش تخريب‌گر اقدام فوري مبذول و در اين پايان سال، پاسخ صحيحي به مطالبات مردم بدهند.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18889

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه نمايندگان مجلس به رييس جمهور: عواملي مرموز به شكل خزنده، قيمت بسياري از كالاهارا افزايش مي‌دهند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016